system
برگزاری هفتمین رویداد «بینشانه» در آخرین روز پاییز
برگزاری هفتمین رویداد «بینشانه» در آخرین روز پاییز

برگزاری هفتمین رویداد «بینشانه» در آخرین روز پاییز


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95046
رویداد «بینشانه» با شعار «بینشانه، سکوی اشتراک بینش نو» با هدف ترویج فرهنگ گفت‌وگو برای تقویت نوآوری و به اشتراک گذاشتن سرمایه های تجربی افراد با تخصص های گوناگون با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، امسال، بینشانه قصد پرداختن به این مهم را دارد که چگونه در شرایط دشوار می توان همچنان به ریسمان امید متصل ماند و ادامه داد.

در این رویداد، پوریا مشیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان «زخمه اخلاص اندر صدر جان...»، حسین مدنی، انسان شناس با عنوان «لطفا ناامید باشید!»، توحیدی، مشاور مدیریت و تفکر با عنوان «در ستایش یاس فعال» و سید محمد حسین حمیدی عضو هیأت مدیره‌ شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه‌ حرکت اول با عنوان «پارادوکس امید» و مهدیه تاج آبادی ابراهیمی، مدیرعامل و تجاری ساز شرکت بایوسیمتیک با عنوان «زن، امید، موفقیت» سخنرانی خواهند کرد.

 هفتمین رویداد بینشانه در آخرین روز پاییز در تقارن با بلندترین شب سال برگزار خواهد شد تا بار دیگر یاداوری کند که پس از طولانی ترین شبها باز خورشید سربرآورده و روشنایی و امید پیروز می شود.این رویداد پنجشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۰۰ در محل سالن کوشک هنر کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/I39bb مراجعه کنند.

#20

 

 

 

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: