system
برگزاری پانزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران پلاست
برگزاری پانزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران پلاست

برگزاری پانزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران پلاست


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98863
نشست تخصصی و بازدید گروهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رویدادهای تور فناورانه (TechTour) بستری برای تعامل هدفمند متخصصان و فناوران در حوزه‌های مختلف فناوری و ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر است که همزمان با نمایشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود.

در این رویداد، فناوران و فعالان حوزه‌های مختلف فناوری، تجارب خود را با متخصصان و دانشگاهیان علاقه‌مند به اشتراک می‌گذارند تا زمینه ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر و استفاده از ظرفیت متخصصان و فرهیختگان دانشگاهی در جهت رفع چالش‌های فناورانه موجود در صنایع فراهم شود.

این رویداد همراه با بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در نمایشگاه iHiT و همچنین غرفه‌های برجسته نمایشگاه است.

پانزدهمین رویداد تور فناورانه در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته 18 شهریورماه در سالن خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور و با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری‌ برگزار شد.

در این رویداد بیش از 71 نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط حضور داشتند.

در بخش نشست فناورانه این رویداد، مصطفی شیرانی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت پادنا پلیمر، سعید محمودی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پترو پژوهان شریف (پتروکو)، یاسر دریاباری، بنیان‌گذار و رئیس تکنولوژی و تولید شرکت پلاس پلیمر از فعالان علمی کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته، به ارائه سخنرانی پرداختند.

بعد از پایان هر سخنرانی، شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد سوالات خود را با سخنرانان به اشتراک گذاشتند و فضای تعاملی بین نخبگان و سخنرانان شکل گرفت.

پس از بخش نشست تخصصی، شرکت کنندگان به گروه‌های 10 نفره تقسیم شدند و ابتدا از خانه نوآوری و فناوری ایران و سپس از غرفه‌های برتر نمایشگاه ایران پلاست بازدید کردند.

#15

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: