system
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی معرفی شدند
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی معرفی شدند
با برگزاری مراسم اختتامیه؛

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی معرفی شدند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 23152
سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های گوناگون این جشنواره به کار خود پایان داد.

سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های گوناگون این جشنواره به کار خود پایان داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛  آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و سومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی با حضور محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش‌های طراحان کسب و کار (بخش المپیاد دانشجویی و بخش آزاد)، فن آفرینان (شرکت های نوپا)، فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) و فن آفرینان (شرکت های تاثیرات اجتماعی) و بهترین ارایه در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری و فن آفرینی معرفی شدند.
رسول زرگرپور استان‌دار اصفهان در این مراسم بیان کرد: این جشنواره با هدف توسعه فن آفرینی، خلاقیت ومعرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور برگزار می‌شود.
ه گفته زرگرپور تعامل در میان فعالان و سرمایه گذاران عرصه های مختلف و در نهایت کمک به برقراری ارتباط ایده پردازان و سرمایه گذاران از دیگر اهداف سازنده این جشنواره به شمار می رود.
وی افزود:: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان ایده پرداز مراکز رشد و پارکهای علمی و فناوری کشور توانسته با 480 شرکت دانش بنیان برای 6 هزار و 400 نفر شغل ایجاد کند.
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی در 2 بخش اصلی مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار شد.
بخش مسابقه ای جشنواره شامل قسمت های طرح کسب و کار آزاد، المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی، فن آفرینان و فرصت های سرمایه گذاری بود.
بخش غیر مسابقه ای جشنواره ملی شیخ بهایی نیز شامل نمایشگاه، تالار مذاکره و سمینارهای آموزشی بود و امسال 90 فرصت سرمایه گذاری جهت جذب سرمایه گذار در این بخش معرفی می شود.
جشنواره ملی شیخ بهایی هر ساله از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: