system
توسعه بازار دانش‌بنیان‌های حوزه ماش‍ین آلات و تجهیزات پیشرفته و معرفی حمایت‌های ستاد در نمایشگاه اینوتکس
توسعه بازار دانش‌بنیان‌های حوزه ماش‍ین آلات و تجهیزات پیشرفته و معرفی حمایت‌های ستاد در نمایشگاه اینوتکس
دبیر ستاد ماشین سازی و تجهیزات پیشرفته صنعتی خبر داد

توسعه بازار دانش‌بنیان‌های حوزه ماش‍ین آلات و تجهیزات پیشرفته و معرفی حمایت‌های ستاد در نمایشگاه اینوتکس


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97041
دبیر ستاد ماشین سازی و تجهیزات پیشرفته صنعتی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس، توسعه بازار ماش‍ین آلات و تجهیزات پیشرفته و تبیین خدمات ستاد را از اهداف ستاد از حضور در نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد.

هادوی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: در نمایشگاه اینوتکس ما هم بحث فناوری های جدید را دنبال می کنیم و هم توسعه بازار شرکت های دانش بنیان که مشخصا در راستای ماموریتی است که ستاد در دست انجام دارد. از این رو، حضور ما در نمایشگاه اینوتکس از دو جهت است؛ نخست، ارائه و تبیین خدمات مرتبط با صنعت ماشین سازی و تجهیزات پیشرفته که نهایتا به دانشی کردن صنعت به فناوری می انجامد و دوم توسعه بازار شرکت های دانش بنیان.


وی ادامه داد: با حضور در نمایشگاه می کوشیم هم به ارائه خدمات جهت دانشی کردن صنعت بپردازیم و هم به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان کمک کنیم.

هادوی در خصوص اینکه آیا در این نمایشگاه توافق نامه ای ناظر به اهداف این ستاد امضا خواهد شد، اظهار داشت: هدف ما در حال حاضر شناساندن خدمات و ابزار های حمایتی ستاد و شناسایی شرکت ها است و همچنین انجام رایزنی برای امضا توافق نامه است اما نهایی شدن و امضای توافق نامه از آن جهت که کاری فنی و اقتصادی است بعد از پایان نمایشگاه کلید خواهد خورد.

به گفته او از اولویت های موضوعی این ستاد، در نمایشگاه اینوتکس امسال، صنایع نیروگاهی، غذایی، دارویی و ساخت ماشین آلات پیشرفته هستند.

دبیر ستاد ماشین سازی و تجهیزات پیشرفته صنعتی در خصوص ابزارهای حمایتی این ستاد گفت:بحث های تامین مالی، تسهیلاتی که خود معاونت ارائه می دهد، تسهیلات تبصره ۱۸ که به عنوان بخشی از بودجه مصوب کشور درسال جاری به عنوان تبصره دو مطرح است، اعتبار  مالیاتی شرکت هایی که بحث های تحقیق و توسعه را دنبال می کنند و همچنین، کمک های دیگری که ما با استفاده از صندوق های ماشین سازی در اختیار شرکت ها برای لیزینگ کردن خرید ماشین آلات ساخت کشور قرار می دهیم از جمله این حمایت ها است.

وی به جلساتی که این ستاد با فدراسیون صنعت ماشین سازی و تجهیزات داشته هم اشاره کرد و گفت: در جریان این جلسات توانستیم به معرفی خدمات معاونت بپردازیم.

#۱۵

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: