system
دوره پرورش کارشناس سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود
دوره پرورش کارشناس سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود
با همکاری دفتر توسعه زیرساخت زیست بوم نوآوری معاونت علمی

دوره پرورش کارشناس سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94842
دوره پرورش کارشناس سرمایه‌گذاری خطرپذیر در قالب دومین دوره کیمیاپلاس برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رباست جمهوری، سرمایه گذاری خطرپذیر یا جسورانه، موتور محرکه نوآوری، رشد اقتصادی، خلق ثروت و کارآفرینی است. برخی از بزرگترین شرکت‌های امروزی که با خدمات و محصولات خود باعث بهبود و تسهیل زندگی انسان‌ها شده‌اند، بدون بهره‌گیری از سرمایه‌های خطرپذیر و بینش سرمایه‌گذاری این حوزه، ممکن نبود به دستاوردهای امروزی فائق آیند.

با این وجود، صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر از یک تناقض جدی رنج می‌برد و با اینکه هدف اصلی آن تأمین مالی نوآوری است، ساختار و فرآیندهای مربوطه سال‌هاست تغییری نداشته و همچنان بر محور و رویکرد دیرینه خود استوار است.

از همین رو کیمیا کالج بر اساس تجربیات گذشته و با همکاری دفتر توسعه زیرساخت زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره پرورش کارشناس سرمایه گذاری خطرپذیر را جهت توانمند سازی نیروی انسانی متخصص اکوسیستم برگزار می‌کند.

روش‌های تأمین مالی شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، آشنایی با انواع مدل‌‎های کسب و کار و درآمدی بر استارت‌آپ‌ها، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری، مباحث بیمه و مالیات شرکت‌های دانش‌بنیان، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، مبانی حقوقی و قراردادها، تحقیقات و مطالعات بازار، تنظیم گزارش ارزیابی طرح و بررسی خطاهای شناختی و ارزشگذاری استارت‌آپ‌ها از جمله سرفصل‌های این دوره است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنند.

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: