system
سیستم‌های توزین و ابزار دقیق همپای استانداردهای جهانی تولید می‌شوند
سیستم‌های توزین و ابزار دقیق همپای استانداردهای جهانی تولید می‌شوند
توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی

سیستم‌های توزین و ابزار دقیق همپای استانداردهای جهانی تولید می‌شوند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 15473
یک شرکت فناور فعال داخلی با تولید سیستم‌های توزین و ابزار دقیق موفق شده گام مهمی را در رفع نیاز کشور به واردات این دست محصولات بردارد.

یک شرکت فناور فعال داخلی با تولید سیستم‌های توزین و ابزار دقیق موفق شده گام مهمی را در رفع نیاز کشور به واردات این دست محصولات بردارد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرتضی پویان، مدیرعامل گروه صنعتي توزين الكتريك، با اشاره به فعالیت این شرکت دانش بنیان در عرصه تولید محصولات ابزار دقیق، افزود: نصب بيش از 11 هزار و پانصد دستگاه انواع باسکول در اقصي نقاط كشور، كشورهاي آسياي ميانه، افغانستان، عراق و حتي آفريقا در طي بیش از دو دهه حضور در عرصه اقتصادي كشور از دستاوردهای این شرکت دانش بنیان بوده است.
وی با بیان این ‌که این شرکت به عنوان بزرگترين كارخانجات سازنده سيستم‌هاي توزين در سطح كشور ، منطقه و حتي برخي از كشورهاي اروپايي شناخته مي شود، اظهار کرد: در حال حاضر قادريم ماهيانه 200 دستگاه باسكول در مدل‌هاي متنوع، ظرفيت‌های مختلف و ابعاد گوناگون، توليد، نصب و راه اندازي کنیم.
پویان در خصوص یکی از تولیدات این شرکت دانش بنیان توضیح داد: باسكول جاده اي دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده‌اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند و  باسكول هاي ساخت گروه توزين الكتريك به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين و در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد می‌شوند.
وی ادامه داد: اين باسكول ها با توجه به مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد شده و  با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن در سه نوع مركب، تمام فلز و بتن فلز ساخته مي شوند.
مدیرعامل توزین الکتریک با بیان این‌که این شرکت اولین تولیدکننده باسکول قطارکش در کشورمان است، افزود: باسكول‌های قطاركش در دو نوع استاتيک و ديناميک بسته به نياز مشتری تولید می‌شود که استفاده از فناوری منحصر به فرد با دقت بسیار بالا ضامن دقت بسيار بالای اين نوع سيستم‌های توزين هستند.
وی افزود: با توجه به توانمندی این شرکت در تولید محصولات متنوع این حوزه، تمامي باسكول ها در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد خواهد بود
پویان، با اشاره به تلاش فناوران داخلی برای تولید تجهیزات ابزار دقیق اظهار کرد: این شرکت همواره يكي از شركت‌هاي فعال و پيشرو و صاحب فناوری در حوزه ابزار دقيق است كه در اين راستا توانسته خدمات مختلفي را به شركت هاي معتبر دولتي و خصوصي ارائه کند.
وی زمينه فعاليت اين شركت طراحي و توليد انواع سيستم هاي متنوع توزين، ابزار دقيق و پروژه هاي خاص و منحصر به فرد بوده كه به فضل الهي و بهره مندي از توانمندي هاي علمي فارغ التحصيلان معتبر مراكز علمي داخلي و خارجي و همچنين ارتباط تنگاتنگ با موسسات بين المللي در بيست سال اخير شاهد موفقيت هاي شگرفي در سطح ملي و بين المللي بوده ايم.
این فعال فناور با بیان این‌که از آغاز  فعاليت این شرکت در جهت رشد و توسعه و خودكفايي كشور نهايت تلاش کرده است، افزود: طراحي و توليد سيستم‌هاي همگن با آخرين فناوری موجود در سطح جهاني از اهداف این شرکت بوده است.
/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: