system
ششمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد
ششمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد

ششمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94737
ششمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمیمه «پیشران» روزنامه «جام جم» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار در روز دوشنبه منتشر می‌شود.

گزارش اصلی ششمین شماره «پیشران» با عنوان «هدایت فناوری بومی به سمت میادین نفتی» به بررسی جزئیات قرارداد تولید بار اول تجهیز پیشرفته حفاری هدایت‌پذیر برای حفر چاه‌های افقی طویل اختصاص دارد.

گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده ماشین بیهوشی، یادداشت حقوقی با موضوع «ارتقای دانش بنیان اعضای هیات علمی»، نگاهی به فعالیت‌های ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلولهای بنیادی به همراه یادداشتی از دبیر این ستاد، بررسی ظرفیتهای صنعت تولید محصولات آموزشی کشور در ‌گفت‌و‌گو با مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در این حوزه، گزارشی از خانه خلاق و نوآوری ایلسا و گفت‌و‌گو با مخترعی ایتالیایی در خصوص فعالیت‌های دانش بنیان در راستای کاهش آمونیاک و متان از جو، برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

تازه‌ترین شماره «پیشران» را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: