system
فراخوان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس
فراخوان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس

فراخوان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه جیتکس


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98943
ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با انتشار فراخوان، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند تا با حمایت این ستاد در «چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس» (GITEX) که از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، حضور یابند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، این ستاد به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و معرفی توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های نوین از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات با محوریت «امنیت سایبری»، «هوشمندسازی و اینترنت اشیا»، «ماهواره و سنجش از دور»، «مخابرات» و «ارتباطات» دعوت کرده تا با حضور در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس از این فرصت برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

حمایت‌های ویژه ستاد در همکاری با نهادهای متولی در این نمایشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان شامل کمک هزینه ۷۰ درصدی و تسهیل حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه بین‌المللی، فضای اختصاصی شرکت‌ها برای برگزاری جلسات B2B با سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری و همچنین پوشش هزینه‌های جانبی مانند پذیرایی، هزینه رفت‌وآمد و اسکان یک نفر از نمایندگان شرکت‌ها است.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند تا اول مهرماه رزومه شرکت خود را به  نشانی ایمیل cct@isti.ir  ارسال کنند.

این فراخوان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات و با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری» برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (GITEX) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی صنعت ICT، هر ساله میزبان شرکت‌های پیشرو از سراسر دنیا است. حضور در این نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای معرفی محصولات و خدمات به بازارهای جهانی و ایجاد شبکه ارتباطی با سایر فعالان حوزه فناوری است.

#20

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: