system
فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار می‌شود
فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار می‌شود
با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی؛

فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 24464
فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پارک فناوری پردیس این معاونت مهرماه 96برگزار می شود.



فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت  علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پارک فناوری پردیس این معاونت مهرماه 96برگزار می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران فراخوان دریافت طرح ها و اختراعات فستیوال نوآوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی را با شعار بستری برای تجاری سازی فرصتی برای سرمایه گذاری اعلام کرد.
مركز فن‌بازار ملي‌ايران واقع در پارك فناوري پرديس معاونت علمی با همكاري شركت فرابورس ايران و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري پس از برگزاري پنج فستيوال در صنعت لوازم خانگي، تجهیزات پزشکی، صنعت موادغذایی ،صنعت پلاستیک وپلیمر و تجهیزات پزشکی (تخصصی)بصورت خصوصی كه به ترتیب در دي‌ماه 94 ، شهریور، دی و اسفند ماه 95 و خردادماه 96 با استقبال گسترده صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار شد در نظر دارد اولین فستيوال بازار دارايي فكري را در حوزه نوآوري‌هاي صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار کند.
محورهای این رویداد را ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته های ورزشی،  بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی، تجهیزات توانبخشی ورزشی، شبیه ساز مدل های حرکتی ورزشی و مهندسی پزشکی را شامل می شود.
 اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.
در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.
 تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)؛ تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران: تسهیلات به میزان 60% قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه از جمله این حمایت ها هستند.
مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، مقتضی است فرم ثبت نام را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع و شناسنامه و کارت ملی حداکثر تا 27  مرداد ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک festival@techmart.ir ارسال کنند.
فستیوال نوآوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت  علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پرک فناوری پردیس این معاونت مهرماه 96برگزار می شود.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: