system
محصولات شناختی با 50 درصد تخفیف به مراکز علمی و پژوهشی ارائه می‌شود
محصولات شناختی با 50 درصد تخفیف به مراکز علمی و پژوهشی ارائه می‌شود

محصولات شناختی با 50 درصد تخفیف به مراکز علمی و پژوهشی ارائه می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 81531
با هدف حمایت از بازار کسب‌وکارهای مراکز و شرکت‌های فعال در حوزه علوم شناختی، محصولات فنی این حوزه با تسهیلات تا سقف 50 درصد ارائه می‌شود.

سیدمحمد مهدوی مسئول توسعه زیست‌بوم فناوری و خدمات شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با  اشاره به رونمایی از ده‌ها دستاورد و فناوری حوزه علوم شناختی در نمایشگاه دائمی محصولات ایران‌ساخت ، گفت: توسعه و تقویت بازار کسب‌وکارها، مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی محصولات و تجهیزات حوزه علوم شناختی، از اهداف رونمایی از این ابزارهای حاصل از اجرای طرح‌های تحقیقاتی تحت حمایت ستاد است.

در این نمایشگاه، دستاورد فنی و تخصصی مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه علوم شناختی در زمینه‌هایی چون ایمپلنت‌های مغزی، تحریک الکتریکی عمقی مغز، الکترود و سیستم‌های ثبت و تحریک مغز، رهگیر چشمی و نیز ابزارهای کاربردی شناختی رونمایی می‌شوند.

از آنجا که ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، سازوکارهای تامین مالی محصولات و خدمات حوزه شناختی را تقویت می‌کند، در این رویداد نمایشگاهی، مراکز علمی و بالینی و پژوهشی می‌توانند با برخورداری از سقف پنجاه درصدی حمایت ستاد، نیازهای فنی و تخصصی خود را خریداری و تامین کنند.

دستاوردها و فناوری‌های حاصل از اجرای طرح‌های تحقیقاتی محققان و متخصصان تحت حمایت ستاد شناختی در دو سال گذشته با هدف بومی‌سازی تجهیزات و ابزارهای حوزه این علوم، در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران رونمایی می‌شود.

با هدف کمک به راهیابی نتایج و دستاوردهای حاصل از اجرای طرح‌های تحقیقاتی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به بازار کسب‌وکارها و تجاری‌سازی محصولات و ابزارهای حوزه این علوم، کارگروه توسعه زیست‌بوم شناختی در این ستاد ایجاد و فعال شده است.

با تشکیل این کارگروه تلاش می‌شود تا دستاوردهای حاصل از اجرای صدها طرح پژوهشی و تحقیقاتی محققان، اساتید، پژوهشگران و مراکز علمی و تخصصی تحت حمایت این ستاد، در راستای تبدیل علم به ثروت، تجاری‌سازی شده و وارد بازار خدمات و مصرف شود.

این کارگروه با همکاری سایر بازیگران این عرصه از جمله صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های پژوهش و فناوری، ابزارهای تامین مالی مناسب اعم از انواع سرمایه‌گذاری و سایر ابزارهای مالی را به صاحبان دستاوردهای اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی معرفی تا محصولات، تجهیزات و ابزارها و آزمون‌ها در حوزه شناختی با نظارت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی وارد بازار شوند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#17

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تخفیف 50 درصدی زمستانه شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌شود
تخفیف 50 درصدی زمستانه شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌شود
98/10/08 - 12:11
حلقه‌ ارتباطی میان پژوهش و فناوری ایجاد شده است
حلقه‌ ارتباطی میان پژوهش و فناوری ایجاد شده است
96/03/22 - 14:10
یک میلیون خدمت توسط اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت‌علمی ارائه شد
یک میلیون خدمت توسط اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت‌علمی ارائه شد
95/03/03 - 11:41
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: