system
مرحله نخست دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اواخر بهمن ماه برگزار می شود
مرحله نخست دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اواخر بهمن ماه برگزار می شود

مرحله نخست دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی «دانش مغز» اواخر بهمن ماه برگزار می شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95966
مرحله نخست دهمین دوره مسابقه ملی دانش‌آموزی «دانش مغز» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، 27 بهمن ماه جاری به طور همزمان در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، دانش آموزان گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال شامل متولدین اول مرداد ۱۳۸۴ تا اول مردادماه ۱۳۹۰ مجاز هستند تا در دهمین دوره مسابقه ملی دانش مغز Brain Bee 2024 شرکت کنند.

مرحله دوم این دوره از مسابقات نیز در اردیبهشت ماه سال آینده ۱۴۰۳ میان برگزیدگان مرحله نخست این مسابقه ملی انجام می شود.

دانش آموزان علاقمند به شرکت دراین رویداد به صورت مجازی و در بستر پرس‌لاین می توانند به شصت سوال چند گزینه ای درمدت زمان ۱۵۰ دقیقه پاسخ دهند.

لینک مرحله نخست این دوره از مسابقه ملی تا بیست و ششم بهمن ماه جاری از طریق ایمیل و پیامک  از سوی برگزار کنندگان برای دانش آموزان ثبت نام کننده در این مسابقه ارسال می شود.

 مسابقه ملی دانش آموزی" دانش مغز" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، پرورش استعداد‌های جوان و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل درحوزه علوم اعصاب درسطح کشور برگزار می‌شود.

  برین بی، مسابقه جهانی برای دانش‌آموزان در زمینه علوم اعصاب و دانش مغز است که به عنوان یکی از مسابقات علمی معتبر و جذاب شناخته می‌شود  و دانش آموزان را تشویق می‌کند تا در حوزه علوم اعصاب به حوزه مغز وارد شوندو به دنیای پژوهش و تحقیقات علمی در سلامت و به شناخت مغز کمک کنند 

مسابقات ملی دانش آموزی” دانش مغز” توسط انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری گروه علمی سیناپس برگزارمی‌شود.

دهمین دوره مسابقه جهانی دانش مغز در کشور آمریکا برگزار می شود و نمایندگان اعزامی کشورمان به این مسابقات درسال های اخیر درمیان پنج  کشور برتر رقابت ها جای داشتند.

در دهمین دوره مسابقه جهانی دانش مغز جوایز نفرات برتر رقابت جهانی مسابقه بین المللی دانش مغز به ترتیب نفر اول ۳۰۰۰ دلار، نفر دوم ۲۰۰۰ دلار و نفر سوم ۱۰۰۰ دلار تعیین شده است.

#15

بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: