system
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد اصفهان شد
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد اصفهان شد
برای شرکت در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی؛

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری وارد اصفهان شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 14717
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز همزمان با سفر استانی خود به استان اصفهان، علاوه بر بازدید از مراکز فناوری، پژوهشی و دانشگاهی استان، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی حضور می‌یابد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز همزمان با سفر استانی خود به استان اصفهان، علاوه بر بازدید از مراکز فناوری، پژوهشی و دانشگاهی استان، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی حضور می یابد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، صبح امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری به منظور بازدید از مراکز فناوری، دانشگاهی و تحقیقاتی و گفت وگو با فعالان شرکت‌های دانش­بنیان استان اصفهان وارد این استان شد و مورد استقبال استاندار، دانشگاهیان و مسوولان محلی قرار گرفت.
براساس این گزارش، نخستین برنامه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به اصفهان بازدید از شرکت های دانش بنیان و نیز از تامکار گاز، صنایع ماشین ابزار سازی و شرکت زیست فرآورده سپاهان و در نهایت از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید خواهد کرد.
ستاری همچنین در این سفر از مرکز نوآوری شرکت مخابرات استان اصفهان نیز بازدید می کند. 
براساس این گزارش، وی در ادامه این سفر، همزمان علاوه بر حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، از نمایشگاه دستاوردهای این رویداد نیز دیدن خواهد کرد. 

افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان
مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور حمایت از واحد­های فناور دانشگاه ( متشکل از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و متخصصان دارای ایده) تاسیس شده است، نیز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.

حضور در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی
بر اساس این گزارش، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف توسعه فن­آفرینی، خلاقیت و نوآوری، تقدیر از فن آفرینان برتر و ایجاد فضای همکاری میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت علمی و تحقیقاتی اصفهان این مرکز علم و فناوری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فن آفرینی، ، بنیاد ملی نخبگان، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و استانداری اصفهان برگزار می­‌شود. 
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: