system
وبینار فناورانه؛ صنعت خودرو توسط شرکت‌های دانش‌بنیان نیازهایش را برطرف می‌کند
وبینار فناورانه؛ صنعت خودرو توسط شرکت‌های دانش‌بنیان نیازهایش را برطرف می‌کند

وبینار فناورانه؛ صنعت خودرو توسط شرکت‌های دانش‌بنیان نیازهایش را برطرف می‌کند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 50917
در یک همایش آنلاین با حضور نمایندگان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و کارشناسان مدعو نیازهای فناورانه صنعت خودرو پاسخ داده می‌شود. تا کنون ده‌ها شرکت بزرگ در حوزه‌های مختلف مانند رنگ، مواد شیمیایی، قطعه سازی و الکترونیک نیازهای فناورانه خود را در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان مرتفع ساخته‌اند.


 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امضای تفاهم نامه حمایت از شتاب دهنده‌ها و مراکز نوآوری درحوزه فن‌آوری‌های وابسته به صنایع خودرو با حضور معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، تنها یکی از اقدامات این معاونت در حوزه خودرو سازی را شامل می‌شود. در سال 1398 نیز چند توافق مشابه میان خودرو سازهای مختلف و مجموعه وزارت صمت از یک سو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرف دیگر شکل گرفت.

زمینه کاری بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان  مانند الکترونیک، قطعات و قالب سازی و رنگ و مواد شیمیایی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به صنعت خودرو سازی مرتبط است.

با توجه به نوسان نرخ ارز و بروز مشکلاتی در واردات قطعات و کالاهای مورد نیاز کارخانجات و صنایع فعال در خودور سازی، این صنعت بیش از گذشته توجه خود را معطوف توان داخلی و جوانان متخصص در شرکت‌های دانش بنیان کرده است.

با فرصت‌های قابل توجهی که در این صنعت برای شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک همایش آنلاین تدارک دیده است. در این وبینار آنلاین  مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان و فعالان فناور این حوزه می‌‌توانند سوالات فنی و مشکلات خود را با مشاوران خبره در میان بگذارند.

بر همین اساس وبینار معرفی نیازهای فناورانه در حوزه رنگ و مواد شیمیایی، مهندسی مواد، ماشین آلات و تجهیزات، قطعه سازی و تولید قطعات خودرو در روز سه شنبه 23 اردیبهشت برگزار می‌شود.

هیمن امیری مشاور مدعو در این همایش مجازی است. علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت bizservices.ir  مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/33



نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: