system
چهارمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد
چهارمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد

چهارمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94351
چهارمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمیمه «پیشران» روزنامه «جام جم» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

گزارش اصلی چهارمین شماره «پیشران» با عنوان «توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در ایستگاه دانشگاه» به بررسی جزئیات توافق‌نامه‌های همکاری معاونت علمی با دانشگاه‌های برتر کشور اختصاص دارد.

گفت و گو با مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده عایق‌های توربین‌های گازی، یادداشت حقوقی با موضوع « امکان استفاده دانش‌بنیان‌ها از بودجه پژوهشی دستگاه‌ها»، نگاهی به فعالیت‌های ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به همراه یادداشتی از حسین ملازاده، دبیر این ستاد، نگاهی به ظرفیت‌های ورزش خانگی در گفت‌و‌گو با مدیرعامل یک شرکت خلاق تولیدکننده نرم‌افزار ورزش در خانه، گزارشی از خانه خلاق و نوآوری زومینو - فعال در حوزه تولید محتوای تخصصی - برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

برای دریافت تازه‌ترین شماره ضمیمه پیشران اینجا را کلیک کنید.

#12

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: