حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94759
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به منظور کمک به توسعه ملی پایدار در فراخوانی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی– محاسباتی حمایت می‌کند.

 به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در بیست و یکمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی و مطالعاتی خود (نیمه دوم سال 1402) از طرح های حوزه‌ علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی حمایت می‌کند.

در این فراخوان، موضوعاتی از جمله فرهنگ، تاب آوری اجتماعی، رسانه و متقاعدسازی، باورها و ارزش ها، مدل های فرهنگی و فرهنگ‌سنجی شناختی، تصمیم گیری و ترجیحات اقتصادی مورد توجه قرار دارد.

این فراخوان چهارمین اقدام ستاد به منظور کمک به توسعه ملی پایدار همه جانبه به مدد علوم و فناوری های شناختی درحوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی است.

مخاطب این فراخوان، مراکز و گروه های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه جمع‌آوری یا تحلیل داده‌های دیجیتال برای مشارکت در ایجاد زیرساخت‌های نرم، توسعه فناوری و تجاری سازی خدمات و تولید محصولات علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی برای ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی است که به مدد آن بتوانند به درک بهتری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی دست یابند.

محققان و علاقه مندان حوزه علوم و فناوری های شناختی می‌توانند فرم ثبت درخواست را دریافت و در بازه زمانی 10 آذر تا 10 دی ماه از طریق کارتابل کاربری خود در وب سایت ستاد به نشانی www.cogc.ir بارگذاری کنند.

#15

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم