دوره «پرورش کارشناس ارزیاب سرمایه گذاری طرح های فناورانه» برگزار می شود

دوره «پرورش کارشناس ارزیاب سرمایه گذاری طرح های فناورانه» برگزار می شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 93867
دفتر توسعه زیرساخت توسعه فناوری زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف دوره‌ای جامع برای آموزش تمام مهارت‌های لازم برای پرورش کارشناس ارزیاب خبره طرح های فناورانه طراحی کرده‌ است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، از ویژگی های این دوره، ارائه مطالب به روز و کاربردی در قالب بررسی مثال‌های متعدد و مطالعات موردی، طراحی با محوریت پوشش تمامی مباحث مرتبط با حوزه ارزیابی طرح‌ها، طراحی دوره با رویکرد کاربردی و پرهیز از ارائه مباحث صرفا تئوری، همکاری با اساتید خبره و با تجربه در زمینه‌های فنی به منظور انتقال تجربه‌های عملی به شرکت کنندگان، تشکیل شبکه ارتباطی مابین شرکت کنندگان و اساتید به جهت هم افزایی بار علمی و تجربی دوره و حل پروژه عملی در پایان دوره جهت افزایش کارایی آموزش‌ها عنوان شده است.

محورهای اصلی آموزشی در این دوره، مباحث نظری و دانشی مورد نیاز، نرم افزارهای ضروری همچون اکسل  و کامفکار و مهارت‌های فردی و عمومی است.

سن متقاضیان باید ترجیحا کمتر از 35 سال و دارای مدرک تحصیلی  و تجربه مرتبط با مباحث مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری باشند، مدت زمان برگزاری دوره 100 ساعت است و بازه زمانی آن سه هفته غیرمتوالی در ماه‌های مهر، آبان و آذر سال جاری است.

همچنین، هزینه برگزاری دوره بیست میلیون تومان است که 70 درصد آن توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و 30 درصد مابقی توسط متقاضی پرداخت می‌شود.  

متقاضیان می توانند برای تکمیل فرم ثبت نام به نشانی http://kimia-college.ir/kimiaplus-1/ مراجعه کنند.

15#

انتهای پیام

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم