راهکارهای نوآورانه برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس
در نخستین رویداد ملی «فرصت» ارائه می شود

راهکارهای نوآورانه برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 94042
رویداد "فرصت" با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با تمرکز بر نیازهای کشور، ضمن اجرای فرآیند نوآوری باز، سعی دارد راه‌حل‌هایی را با توجه به الزامات صاحب مساله و بازار، شناسایی و ارائه کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، قرار است طی یک سال آتی 10 رویداد فرصت در حوزه صنایع مختلف برگزار شود که نخستین دوره رویداد در صنعت مس و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، تحت عنوان رویداد ملی فرصت توسعه صنایع پایین‌دستی مس برگزار می‌شود. در این دوره، حوزه‌های مختلفی از کاربردهای مس در صنایع پایین‌دستی مس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

محورهای اصلی رویداد شامل کاربرد مس در حوزه ساختمان، حوزه زیرساخت، حوزه مخابرات و الکترونیک، حوزه حمل و نقل، حوزه شیمیایی، حوزه انرژی‌های نو و حوزه صنایع غیر الکتریکی از جمله صنایع پزشکی، ابزار دقیق و... است.

رویداد ملی فرصت به عنوان یک پلتفرم برای ارتباط میان صنعت مس و کارآفرینان، فناوران و نخبگان حوزه فناوری مس ایجاد شده است. این رویداد به دلیل ماهیت منحصر به فرد خود، به ویژه برای متخصصین، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان، هسته‌های فناور، صنایع خرد و متوسط، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران خصوصی جذابیت دارد و یک فرصت استثنایی برای شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به صنعت مس و کاربردهای آن است. با حضور در این رویداد، شرکت‌ها می‌توانند ایده‌ها و نوآوری‌های خود را با متخصصین و سرمایه‌گذاران در این حوزه به اشتراک بگذارند و ارتباطات حیاتی برای توسعه صنعت مس برقرار کنند.

همچنین، دانشجویان و هسته‌های فناور نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کرده و از فرصت یادگیری و شبکه‌سازی با متخصصین در این حوزه بهره‌برداری کنند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران خصوصی نیز می‌توانند در این رویداد به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت مس باشند. با توجه به ملی بودن رویداد و حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در آن، فرصتی فراهم می‌شود تا از تنوع فرهنگی، دانش فنی و تجارب مختلف بهره‌برداری شود و هسته‌های فناور بتوانند با افرادی که در حوزه مس در مناطق دیگر فعالیت می‌کنند همکاری و شبکه‌سازی نمایند.

همچنین اگر در جستجوی ایده‌ها و راهکارهای نوآورانه برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس هستید، بهترین راه برای شروع، شرکت در رویداد ملی فرصت خواهد بود.

مهلت نهایی برای ارسال طرح‌ها و شرکت در اولین دوره رویداد ملی فرصت توسعه صنایع پایین‌دستی مس، ۳۰ آبان ۱۴۰۲ است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی  https://sarcheshmeh.nicico.com/event مراجعه کنید.

#20

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم