«میپ‌کام» فرانسه، میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه پویانمایی

«میپ‌کام» فرانسه، میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه پویانمایی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98716
رویداد «میپ‌کام» فرانسه با حضور پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه پویانمایی در شهر کن فرانسه برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با حمایت سازمان همکاری‌های سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، رویداد میپ‌کام به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد تخصصی این حوزه در شهر کن فرانسه و با حضور پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در موضوع پویانمایی برگزار می‌شود.

حضور شرکت های ایرانی با توجه به توانمندی‌های موجود، قطعا به نتایج خوب و اثربخشی در میپ‌کام منجر خواهد شد. حضور و استقبال بی‌نظیر کشورهای مختلف دنیا از این رویداد، یک فرصت بسیار مناسب برای فروش و بازاریابی شرکت‌های توانمند ایرانی به حساب می‌آید.

شرکت‌های متقاضی تا 12 شهریورماه امسال فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در این رویداد اعلام کنند. با توجه به ظرفیت و سهیمه محدود برای شرکت‌های نهایی مورد حمایت این سازمان لازم است تا متقاضیان در صورت تمایل به شرکت در این رویداد، پیش از مهلت اعلام شده نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم اکسل مربوطه اقدام کنند.

 ارسال لینک محصولات، برای ثبت‌نام ضروری است. سایر اطلاعات لازم توسط دبیرخانه و نماینده کارگزار مجری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت‌ها باید جهت قطعی شدن ثبت‌نام‌ دو مرحله را بگذرانند در گام نخست باید به دبیرخانه برنامه ملی صادرات محتوای خلاق و دانش‌بنیان، شماره 09357350735 پیام داده یا تماس حاصل کنند تا فرم ثبت نام اولیه برایشان ارسال شود. سپس به لینک https://tesc.ir/service/8/1 مراجعه کرده تا در سامانه رویدادهای بین المللی کریدور توسعه صادرات نیز ثبت نام آنان قطعی شود.

برای هرگونه راهنمایی پیرامون لینک ثبت نامی کریدور با شماره 02163103317 تماس حاصل نمائید. لازم به‌ذکر است برای ثبت نام قطعی، هر دو مرحله فوق به ترتیب باید گذرانده شود.

#24

بیشتر بخوانیم