افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ایران نانو

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ایران نانو


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94387
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو با حضور رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سید محسن دهنوی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این دوره از نمایشگاه بالغ بر ۹۰ شرکت و تعدادی از آزمایشگاه‌ها و نهادهای ترویجی و حدود ۴۴ طرح فناورانه که در مسیر تجاری‌سازی هستند حضور دارند.

 این رویداد می‌تواند یک موقعیت مناسب برای همکاری‌ فناورانه میان استارت‌آپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر تجاری‌سازی محصولات باشد. یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی می‌باشد که شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای معرفی دستاوردها و توانمندی‌های صادراتی خود استفاده کنند.

عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در حاشیه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه نانو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه که تا ۱۶ آبان ادامه دارد، دو غرفه جدید برپا شده است. یکی غرفه توسعه فناوری که در آن ۳۰ طرح کسب و کارنوپا (استارتاپی) ارائه شده‌اند و غرفه بدیع که در آن ۱۰ طرح بدیع که قابلیت توسعه جهانی دارد ارائه شده‌اند.

احمدوند از رونمایی هفت طرح فناورانه در سومین روز از نمایشگاه و انعقاد پنج قرارداد فناورانه و تجاری در دیگر بخش‌های این رویداد خبر داد.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: قرار است در دومین روز از نمایشگاه فناوری نانو میزبان سفرای شش کشور از جمله سفیران کشورهای اندوزی، ونزوئلا و کوبا باشیم.

احمدوند، مرکز توسعه همکاری‌های راهبردی و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را از دیگر بخش‌های معاونت علمی ریاست جمهوری دانست که در این نمایشگاه حضور دارند و گفت: این مجموعه‌ها به عنوان اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در نمایشگاه نانو حضور دارند. همچنین نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ در بخش بین‌الملل قوی‌تر از دوره‌ قبل خواهد بود که این موضوع برای شرکت‌های ایرانی یک فرصت است.

#20

انتهای پیام

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم