برگزاری دوره توانمندسازی معلمان کشور در حوزه فناوری‌های راهبردی

برگزاری دوره توانمندسازی معلمان کشور در حوزه فناوری‌های راهبردی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94190
دورة آموزشی و توانمندسازی معلمان پژوهش سراهای دانش آموزی با مشارکت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شهر تهران با حضور ۱۲۰ دبیر راهنمای پژوهش سرا از‌ سراسر کشور در موضوعات فناوری نانو، فناوری زیستی و کارآفرینی اجرا می شود.
 
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این دوره به عنوان یکی از محورهای برنامه جامع دانش آموزی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از 26 تا 28 مهر ماه در حال برگزاری است.
مخاطبان اصلی این دوره، دبیران راهنمای فعال در آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو و زیست فناوری مستقر در پژوهش‌سراها و مراکز آموزشی سراسر کشور هستند. شرکت کنندگان در روز اول با طرح درس مسئله محور آشنا شده و بر اساس محتوای ارائه شده، روی ایده های مسئله محور به صورت تیمی بحث و تبادل نظر می کنند.
کارگاه های روز دوم و سوم دوره برای سه گروه به صورت عملی در مباحث کارآفرینی، آزمایشگاه های نانو و زیست فناوری برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان در گروه زیست فناوری و کارآفرینی در محل آزمایشگاه زیست فناوری صدرا مهر در پژوهش سرای جابرابن حیان منطقه ۲ تهران در کارگاه های عملی حضور می یابند. همچنین مرکز صنعتی سازی فناوری نانو سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران محل برگزاری کارگاه عملی و آزمایشگاهی فناوری نانو خواهد بود.
شتاب دهنده نوآوری های آموزشی سرآمد، خانه خلاق و نوآوری صدرا مهر، باشگاه نانو، موسسه برهان، قطب نانو و زیست فناوری پژوهش سراهای کشور در برگزار این دوره مشارکت داشتند.
#20
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم