تسهیلات ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

تسهیلات ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91388
کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایجاد مشاغل خرد و خانگی تا سقف سه میلیارد ریال، تسهیلات ارزان قیمت برای خرید تجهیزات فناورانه از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در اختیار مجریان طرح های اشتغال مورد حمایت و راهبران اشتغال کمیته قرار می‌دهد.

در زمینه خرید ماشین آلات ساخت داخل از شرکت‌های دانش بنیان مورد تایید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز تا سقف ۹۰ درصد قیمت محصول، تسهیلات ترجیحی با نرخ ۴ درصد و یک سال تنفس در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال، راهبران شغلی و کارفرمایان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان و خلاق همچنین در ازای به کارگیری تمام وقت هر یک از متقاضیان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشاغل تخصص محور، بسته‌های تشویقی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف هزار و ۵۰۰ میلیون ریال (با بازپرداخت هفت ساله)، حق بیمه سهم کارفرما (تا سقف ۰.۲۳ حداقل دستمزد با مبنای ۳۰ روز کارکرد در ماه به مدت دو سال) و کمک هزینه دوره آموزش تخصصی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) دریافت می‌کنند.

 

در راستای توسعه کسب و کار راهبران پیشران نیز امکان عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان و فناور و اخلاق دارای صلاحیت حرفه‌ای به عنوان راهبران شغلی کمیته امداد و ارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی در قالب ارائه تسهیلات پشتیبان به راهبران تا سقف ۴۰ میلیارد ریال، پرداخت هزینه آموزش تخصصی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و پرداخت کمک هزینه شرکت در نمایشگاه های محلی و منطقه‌ای تا سقف مبلغ ۶۰ میلیون ریال  در ازای مشارکت در راه اندازی کسب و کارهای کوچک افراد مورد حمایت فراهم شده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین تا سقف مبلغ ۴۰ میلیارد ریال، تسهیلات ترجیحی به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور برای حمایت از توسعه طرح‌های حوزه نوآوری اجتماعی ناظر بر حل آسیب های اجتماعی و طرح های محرومیت زدا با قابلیت حل بحران های شدید منطقه‌ای پرداخت می‌کند.

نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

 

ستاد خبری نخستین نمایشگاه فناوری ‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود
طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود
98/03/28 - 14:30
طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود
طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود
98/03/28 - 14:02
بیشتر بخوانیم