تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی رنگ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری برگزار شد

تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی رنگ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94870
نهمین رویداد تور فناورانه 14 آذرماه با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی «رنگ، رزین و پوشش» و با هدف شبکه‌سازی میان متخصصان و نخبگان با صاحبان صنایع در حوزه‌های مرتبط در محل خانه فناوری و نوآوری ایران ( آی هیت) برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تور فناورانه در نهمین دور برگزاری خود به رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری اختصاص یافته و کوشش شد تا آخرین دستاوردهای حوزه های فعال کشور در حوزه رنگ و رزین را به شرکت‌کنندگان معرفی کند.

از دیگر اهداف این رویداد که مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری، مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در برگزاری آن با یکدیگر همکاری داشتند آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان متخصصان تحصیل‌کرده در خارج از کشور، اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط بود.

در حاشیه این تور بازدیدی از غرفه‌های منتخب نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش از جمله  شرکت دانش بنیان زرین روی کاسپین،  شرکت دانش بنیان مارال پوشش نانو، شرکت صبا شیمی آریا،شرکت کربن فناور امیر کبیر و .... انجام شد.

#20

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم