حضور فعال منطقه آزاد قشم در رویداد ملی صنایع خلاق مانوین

حضور فعال منطقه آزاد قشم در رویداد ملی صنایع خلاق مانوین


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 97057
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از حضور فعال این منطقه در رویداد ملی صنایع خلاق مانوین خبر داد.
 محمد غفاری با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری افزود: هدف از حضور در این رویداد ایجاد بستر مناسبت جهت تعامل با فعالان حوزه صنایع خلاق و نوآور کشور و معرفی ظرفیت های جزیره جهانی قشم به آنهاست.
وی ادامه داد: پاویون جزیره قشم در این رویداد ملی با معرفی کارخانه نوآوری، پلتفرم هوشمند قشم بوم، پروژه های خلاق و نوآورانه، رونمایی از صندوق نوآوری و مسئولیت اجتماعی، پروژه های مشارکتی و توسعه دهنده نوآوری اجتماعی، بسته های سرمایه گذاری و طرح جامع هویت دیداری در این رویداد برپا شده است.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این رویداد علاوه بر معرفی فرصت های سرمایه گذاری، درباره سازوکار همکاری مشترک با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه صنایع نوآور و خلاق نیز تبادل نظر خواهد شد.
غفاری در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی با ظرفیت های فرهنگ و هنر غنی موجود در جزیره قشم، معرفی طرح ها و ایده های در حال اجرا و همچنین ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت ها و افرادی که در حوزه های مختلف صنایع خلاق و نوآور فعالیت  می کنند، از مهمترین اهداف حضور منطقه آزاد قشم در رویداد ملی مانوین است.
#۲۵
 
بیشتر بخوانیم