نخستین نمایشگاه «بازی‌ها و بسته‌های شناختی» در تهران برگزار می‌شود
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ‌

نخستین نمایشگاه «بازی‌ها و بسته‌های شناختی» در تهران برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94275
نخستین نمایشگاه بازی‌ها و بسته‌های شناختی تحت عنوان «بازی در خدمت پرورش» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برپا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این نمایشگاه به همت نهاد اعتبار بخش محصولات شناختی، سیزدهم لغایت نوزدهم آبان ماه جاری در پردیس «مغز من» واقع در باغ کتاب تهران گشایش می یابد.

برگزارکننده این نمایشگاه در فراخوانی از تولید کنندگان و طراحان علاقمند به ارائه محصولات شناختی خود که تاکنون برای دریافت نشان اعتباربخشی اقدام نکرده اند، دعوت کرد تا سی ام مهرماه جاری درخواست خود را از طریق سایت شورای نظارت بر اسباب بازی (بخش صدور مجوز) به نشانی  http://toycouncil.kpf.ir/ ارسال کنند.

«نشان اعتباربخش محصولات شناختی» چندی پیش طی مراسمی با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور رونمایی شد.

بازی‌های شناختی یکی از ابزارهای موثر برای حفظ و ارتقای سرمایه شناختی به شمار می‌روند که با توجه به اهمیت این بازی‌ها، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «نهاد اعتبار بخش بازی‌ها و بسته‌های شناختی» را ایجاد کرده‌اند.

با ایجاد این نهاد می‌توان در جهت استانداردسازی بازی‌ها و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جامعه در جهت استفاده آگاهانه و موثر از این محصولات گام‌های موثرتری برداشت.

#20

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم