هفتمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد

هفتمین شماره «پیشران»، ضمیمه فناوری و نوآوری «جام جم» منتشر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 94961
هفتمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «پیشران» به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود.

گزارش اصلی شماره جدید «پیشران» با عنوان «فرصت تجاری‌سازی ایده‌های نوپا» به مناسبت هفته پژوهش به بررسی جزئیات طرح حمایت از ایجاد شرکت‌های دانش بنیان نوپا درحوزه‌های تخصصی اختصاص دارد.

گفتگو با مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان تولیدکننده پروب تشخیص مارجین‌های سرطانی، یادداشت حقوقی با موضوع«اختصاص ظرفیت امریه نظام‌وظیفه در شرکت‌های خلاق»، نگاهی به فعالیت‌های دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری به همراه یادداشتی از  محمدجواد صدری مهر، مدیرکل این دفتر، نگاهی به ظرفیت‌های صنعت آموزش مجازی در گفت‌وگو با مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در این حوزه، نگاهی به فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری تم (تجاری سازی محتوا) فعال در حوزه بازارپردازی فرهنگی برخی دیگر از مطالب تازه ترین شماره ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی «پیشران» هفتم، کلیک کنید. 

انتهای پیام

 

 
 
 
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم