system
بهبود مداوم خدمات
بهبود مداوم خدمات

بهبود مداوم خدمات


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 83823
محمدرضا رفیعی*

بهبود مداوم خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در کشور می تواند به ارتقای سطح کیفی این خدمات و ارتقای باور عمومی به فناوران داخلی منجر شود.

صنعت آزمایشگاهی یکی از صنایع زیربنایی برای توسعه علمی کشور محسوب می شود و خدمات ارائه شده در آن نقشی موثر در افزایش کیفیت و کمیت تولیدات علمی و محصولات فناورانه دارد. به همین دلیل استفاده درست از ظرفیت های موجود کشور در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز علمی و فعالان این حوزه یک ضرورت است.

بر همین اساس تجمیع فعالان این حوزه و ترغیب آنها به اشتراک گذاری محصولات و تجهیزاتشان بهترین گزینه برای هم افزایی و همکاری همه بازیگران این عرصه در کشور است. مجموعه آزمایشگاهی آزما صنعت قائم هم با همین هدف به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمده است تا با ز ماآزمای

ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه تجهیزات ساختمانی و ابزارهای اطفای حریق، به ارتقای کیفیت محصولات این حوزه کمک می‌کند.

این مجموعه در زمینه فعالیت های آزمایشگاهی و با بهره‌گیری از آخرین استانداردهای تدوین شده در زمینه انجام انواع آزمون‌های مکانیک و متالورژی، به عنوان مرکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد فعالیت می‌کند.

شرکت برای ارتقا کیفیت با کنترل فرآورده‌های تولیدی براساس استانداردهای مربوطه تلاش می کند. در راستای این هدف و برای بهبود مداوم خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، این شرکت نسبت به استقرار سیستم کیفیت بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025: 2017 اقدام کرده است.

در حال حاضر طیف متنوعی از انواع خدمات پژوهشی و  آزمایشگاهی در زمینه فلزات، آلیاژها و فرآورده‌های آنها و محصولاتی از قبیل ابزارآلات صنعتی، الکترودهای جوشکاری، شیرآلات ساختمانی و صنعتی، سنگ‌های برش و سایش، سامانه‌های اطفای حریق، اسپرینکلرها، مخازن تحت فشار، لوله و اتصالات آهنی و غیرآهنی، تجهیزات اداری و غیره، ارائه می‌شود.

شرکت آزما صنعت قائم برای تعامل گسترده و شبکه‌ای با فعالان حوزه پژوهش، فناوری و صنعت تلاش می کند و فعالیت های خود را در تمام حوزه های ارتباطی، با شبکه سازی همراه کرده است که نقش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در این راستا، برای آزمایشگاه ها مفید و راهبردی است؛ طوری که منجر به ایجاد فضای رقابتی سالم با سایر شرکت ها، همکاری و در نتیجه پیشرفت های علمی می‌شود ضمن آن‌که تاثیر بسزایی در بهبود فعالیت شرکت‌ها، به ویژه در افزایش کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان داشته است.

 

*عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: isti.ir

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
 بهره‌گیری از مراجع معتبر
بهره‌گیری از مراجع معتبر
01/02/04 - 09:48
ارائه خدمات توانبخشی شناختی در نظام سلامت ضروری است
ارائه خدمات توانبخشی شناختی در نظام سلامت ضروری است
97/04/02 - 10:38
تایید نخستین درمان با استفاده از سلول‌های بنیادی در اروپا
تایید نخستین درمان با استفاده از سلول‌های بنیادی در اروپا
96/06/13 - 11:42
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: