system
حلقه اتصالی میان پژوهش و فناوری
حلقه اتصالی میان پژوهش و فناوری

حلقه اتصالی میان پژوهش و فناوری


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 84114
مجتبی نسب*

نزدیک به هشت سال می‌گذرد از شکل‌گیری شبکه‌ای که تحول در ارائه خدمات آزمایشگاهی، ایجاد فضای تعامل و توسعه پژوهش‌های کاربردی، دسترسی آسان پژوهشگران و فناوران به خدمات متنوع و تسهیل در انجام آنالیزها را محور فعالیت خود قرار داده و حلقه اتصالی شده است میان فعالان عرصه پژوهش و فناوری کشور و آزمایشگاه‌هایی که با ارائه بهترین خدمات، کشور را در مسیر پیشرفت، یاری می‌کنند.

هزاران خدمت و تجهیز آزمایشگاهی قابل ارائه توسط صدها آزمایشگاه که به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمده‌اند، به صورت یکپارچه و هدفمند در اختیار هزاران پژوهشگر، مخترع، فعال دانش‌بنیان و خلاق، دانشجو و استاد، قرار گرفته است. خدماتی که کار را برای فعالان زیست‌بوم پژوهش و فناوری، تسهیل و زمینه را برای خلق محصول، تبدیل ایده به پدیده و تجاری‌سازی پژوهش‌ها، فراهم می‌سازد.

اما شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به همین میزان نیز بسنده نکرده و برای استفاده هرچه بهتر و گسترده‌تر مخاطبان خدمات، باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرده است. باشگاهی که با هدف تسهیل در دریافت خدمات، ایجاد شده و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری نیز، با هدف ارائه تسهیلات و حمایت از فعالان زیست‌بوم پژوهش در سال 94 شکل گرفت و از آغاز راه با استقبال مخاطبان مواجه شد و در سال نخست فعالیت، 2000 نفر، به عضویت آن در آمدند؛ اکنون، خانواده باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به بیش از 138 هزار عضو رسیده است.

از میان 138هزار عضو کنونی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، بیش از 81 هزار نفر را آقایان و حدود 50 هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند. باشگاه مشتریان همچنین دارای 6386 عضو حقوقی است.

 

*دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: isti.ir

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
ظرفیت‌های تحقیقاتی زیستی به صنعت تزریق شد
ظرفیت‌های تحقیقاتی زیستی به صنعت تزریق شد
99/06/31 - 10:29
حلقه‌ ارتباطی میان پژوهش و فناوری ایجاد شده است
حلقه‌ ارتباطی میان پژوهش و فناوری ایجاد شده است
96/03/22 - 14:10
نیاز پژوهش و صنعت نیازی دوجانبه و متقابل است
نیاز پژوهش و صنعت نیازی دوجانبه و متقابل است
94/11/05 - 11:40
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: