system
سنجش درست نیازها
سنجش درست نیازها

سنجش درست نیازها


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 82623
محمدعلی اسدالهی*

ارتقای دانش فنی کارشناسان از طریق آموزش، نیازسنجی صحیح برای توسعه توان آزمایشگاهی و تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی یکی از مزایای شبکه‌ شدن مراکز فعال در این صنعت است.

تعداد زیادی آزمایشگاه و فعال آزمایشگاهی در کشور وجود دارند که به ارائه خدمات مشغول هستند اما عدم ارتباط این فعالان با یکدیگر، به کاهش سطح کیفی و کمی خدمات و عدم کارایی درست آنها منجر می شود. شکل گیری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گامی مثبت در این راه بود تا فعالان این حوزه با توانمندی و تجهیزات یکدیگر آشنا شوند.

این شبکه نقشی ماندگار و کلیدی در حمایت از دانشجویان، پژوهشگران و فعالان صنعت آزمایشگاهی کشور دارد و اعتبارات ارائه شده توسط این شبکه، دسترسی دانشجویان و پژوهشگران به خدمات آزمایشگاهی را بسیار تسهیل کرده است و امیدوارم با حمایت مسئولین، این شبکه در ادامه مسیر خود همچنان بتواند یاری‌گر پژوهشگران برای انجام پژوهش باکیفیت باشد.

مجموعه ما نیز با عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی توانسته طیف وسیعی از خدمات را به اعضای باشگاه مشتریان این شبکه ارائه کند. این مرکز با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و ارائه خدمات آزمایشگاهی باکیفیت خوب، موفق شد وضعیت عضویت خود را به جایگاه توانمندی برساند.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان با کمک رابطین خود، توانست ارتباط خوبی را با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برقرار کند و هماهنگ و همسو با اهداف شبکه، در راستای بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی به مشتریان، ارتقای دانش فنی کارشناسان از طریق آموزش، نیازسنجی صحیح برای توسعه توان آزمایشگاهی و تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی حرکت کند.

مجموعه آزمایشگاهی ما خدمات خود را به اعضای هیات‌ علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ و همچنین پژوهشگران و صنعتگران کشور ارائه می‌کند و آزمایشگاه‌های تخصصی خواص مکانیکی، خواص رئولوژیکی، تصویربرداری نانو، کروماتوگرافی مایع و گازی، آب و پساب، اندازه‌گیری سطح و توزیع اندازه ذرات، اشعه ایکس، آنالیز حرارتی، آنالیز عنصری و NMR در دل آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان در حال ارائه خدمات هستند.

*رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: isti.ir

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تضمین ماندگاری ایده‌ها در بازار
تضمین ماندگاری ایده‌ها در بازار
99/10/13 - 08:07
سنجش محصولات سلامت؛ ارائه خدمات با کیفیت به حوزه زیست فناوری رسید
سنجش محصولات سلامت؛ ارائه خدمات با کیفیت به حوزه زیست فناوری رسید
99/08/20 - 10:44
تکمیل زنجیره تولید
تکمیل زنجیره تولید
99/08/14 - 09:17
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: