system
شناسایی ضعف‌ها
شناسایی ضعف‌ها

شناسایی ضعف‌ها


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 71224
نریمان میراعلمی*

آزمون‌های دقیق و کیفی، نقشی مهمی در شناسایی ضعف‌ها، قوت‌ها و گام برداشتن در مسیر ارتقای کیفی محصولات تولیدی ایفا می‌کند.

این خدمات نقش تاثیرگذاری در جامعه دارد و زمینه‌ساز برداشتن گامی محکم و موثر برای ارتقای بهداشت جامعه و کمک به بهره‌برداری بیشتر و بهتر از منابع موجود کشور است.

تلاش برای ایجاد شبکه‌ای از محققان و ارائه کنندگان خدمات کیفی آزمون گامی اثربخش در ارتقای سلامت و کیفیت زندگی جامعه است. این گام که توسط شبکه آزمایشگاهی برداشته شده است با همکاری مجموعه‌ای از عوامل فعال در تأمین سلامت آب، غذا و محیط زیست برداشته شده است، می‌تواند زمینه‌ساز قدم‌های محکم و موثر برای ارتقای بهداشت جامعه و کمک به بهره‌برداری بیشتر و بهتر از منابع ملی باشد.

مجموعه آزمایشگاهی آزمون سلامت ایرانیان یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در حوزه‌هایی چون آب، محیط زیست و دام و طیور خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

مجموعه ما در حوزه‌های دامپزشکی، آب، پساب، خاک و مواد غذایی خدمات ارائه می‌کند. ارائه نتایج صحیح، سریع و دقیق یکی از اولویت‌های این مجموعه آزمایشگاهی است که تلاش کردیم همواره رعایت شود.

این مجموعه در شرایط شیوع کرونا نیز به مشتریان خود خدمات آنالیز و سنجش ارائه می‌کند. نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج به متقاضیان اعلام می‌شود. 

فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی مبتنی بر استانداردهای نهادهای ناظر کیفی از جمله سازمان غذا و دارو است و عملکردمان از طریق ارسال نمونه های مجهول از سوی ارگان‌های نظارتی مختلف مانند وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حفاظت محیط‌زیست کنترل می‌شود.

در همین راستا خدمات گوناگون آزمایشگاهی را در حوزه‌های مختلفی با در اخیار داشتن آزمایشگاه‌های ارزیابی کیفی آب شرب و مواد غذایی، شیمی، میکروبیولوژی، کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی، تشخیص تقلبات مواد غذایی، سم شناسی و فلزات سنگین، تحقیقات مولکولی، آسیب‌شناسی تشخیصی و بافت‌شناسی مقایسه‌ای و همچنین  بخش پژوهش‌های دانشجویی ارائه می‌کنیم.

*مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی آزمون سلامت ایرانیان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: