استارتاپ‌های ایرانی با حقوق کسب وکار خود آشنا می شوند

استارتاپ‌های ایرانی با حقوق کسب وکار خود آشنا می شوند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 35638
آیا در مسیر راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود با چالش‌های حقوقی مواجه شده‌اید؟ رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه‌ریزی شده و می‌تواند به شما کمک کند.

 

با برگزاری همایش مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری زمینه آشنایی استارتاپ های داخلی  با حقوق کسب و کار فراهم می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از چالشهای اصلی کسب وکارهای دانش بنیان و استارتاپ‌های ایرانی در مسیر راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود، چالش‌های قانونی وحقوقی است.

 رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه‌ریزی شده و می‌تواند به شما کمک کند. این همایش با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری 29 تیرماه 97 برگزار می‌شود.

آشنایی با مسایل حقوقی از مهمترین لازمه‌های راه‌اندازی یک کسب و کار است و کسب و کارهای نوپا نیز در مراحل مختلف رشد خود با چالش‌های حقوقی متعددی مواجه می‌شوند. رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه‌ریزی شده است.

 در این رویداد نمایندگانی از استارتاپهای کشور چالشهای حقوقی که با آن مواجه هستند را  مطرح کرده و سخنرانان این همایش که مجموعه‌ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ¬های سرمایه¬گذاری و شتابدهنده‌ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش‌بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و غیره هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش ها ارائه خواهند کرد.

همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت «بررسی موانع و کاستی‌های قانون ایران در مسیر ایجاد و  رشد کسب و کارهای نوپا» با مشارکت تعدادی از مدیران و مشاوران حقوقی شتابدهنده‌ها و کسب و کارهای مطرح برگزار می‌شود. تلاش می‌شود تا نتایج این نشست در قالب یک بیانیه برای مراجع قانون‌گذار و تصمیم ساز کشور ارسال شود تا با اتخاذ سیاست‌های لازم، مسیر کسب و کار در کشور هموار شود. 

در این رویداد حول چالش‌های تنظیم قراردادها، کاستی‌های قانون ایران در مسیر کسب و کار، حل و فصل اختلافات، روابط تجاری با سرمایه‌گذار و شرکا، مالکیت فکری، کپی رایت محتوا و ایده، الزامات ثبتی، مجوزها و فیلترینگ صحبت خواهد شد. علاوه بر این، تعدادی از استارتاپ‌های فعال در زمینه حقوقی، به معرفی خدمات و فعالیت‌های خود می‌پردازند.

رویداد Legal Day 2018 با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت‌علمی،  29 تیرماه 97 برگزار می‌شود.

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم