آخرین کارآزمایی های بالینی،پوست، ترمیم سلول های بنیادی ارائه شد
در یک سمپوزیوم یک روزه ؛

آخرین کارآزمایی های بالینی،پوست، ترمیم سلول های بنیادی ارائه شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 17613
نیلفروش زاده از برگزاری سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد و گفت: در این سمپوزیوم آخرین کارآزمایی های بالینی این حوزه توسط برترین محققان کشور ارائه خواهد شد.

 نیلفروش زاده از برگزاری سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد و گفت: در این سمپوزیوم آخرین کارآزمایی های بالینی این حوزه توسط برترین محققان کشور ارائه خواهد شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی محمدعلی نیلفروش زاده رییس  کارگروه پوست، ترمیم، ستاد توسعه علوم و فناوریهای سلول های بنیادی  ضمن تشریح اهمیت روز افزون و چشم انداز پر رونق پزشکی بازساختی در حوزه علوم پزشکی ، گفت: هدف از برگزاری این سمپوزیوم را اشنایی و همگرایی اساتید ، پژوهشگران و دانشجویان رشته های تخصصی مختلف همچون پوست ، جراحی پلاستیک ، جراحی گوش و حلق و بینی ، جراحان فک و صورت و سایر رشته های علوم پایه اعم از بیولوژی ، بیو مواد ، مهندسی پزشکی ، مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی با حوزه مذکور است که در این راستا  آخرین کارآزمایی های بالینی این حوزه توسط برترین محققان کشور ارائه خواهد شد.

مشاور توسعه فناوریهای سلامت معاونت علمی  گفت:  در این سمپوزیوم سخنرانی های متنوعی در زمینه های تجاری سازی ، تبدیل ایده به محصول ، اخرین وضعیت بازار پوست و سلولهای بنیادی ، تجارب موفق در زمینه تجاری سازی ایده ها و اخرین متدهای مهندسی بافت در حوزه پوست و ترمیم ارائه خواهد شد.


گفتنی است ستاد سلولهای بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری بالغ بر 30 کارگروه تخصصی داشته که با مشارکت 900 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای سراسر کشور فعالیت داشته و با برگزاری سمپوزیومهای یک روزه اخرین یافته های علمی هر حوزه را ارائه می¬کنند.

محورهای سمپوزیوم
ریاست انجمن علمی متخصصین پوست کشور ارائه تازه های سلولهای بنیادی و مهندسی بافت در حوزه پوست و ترمیم  را از محورهای اصلی این سمپوزیوم معرفی کرد و ادامه داد:  کارآزمایی های بالینی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در حوزه پوست و ترمیم،  توسعه علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در حوزه پوست و ترمیم و  تجارب موفق در زمینه تولید محصولات سلولی و پزشکی بازساختی حوزه پوست و ترمیم همچنین چشم انداز تجاری سازی و بازار سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در حوزه پوست و ترمیم از دیگر محورهای این سمپوزیوم یک روزه به شمار میروند.
لازم به ذکر است، سمپوزیوم یک روزه پوست، ترمیم، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روز پنجشنبه 15 مهر ماه از ساعت 8 تا 16 در سالن همایشهای ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در بلوار کشاورز برگزار خواهد شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم