ارایه راه‌حل جامع مدیریت پروژه مبتنی بر استانداردهای معتبر بین‌المللی
توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی صورت می‌گیرد؛

ارایه راه‌حل جامع مدیریت پروژه مبتنی بر استانداردهای معتبر بین‌المللی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 39808
یکی از شركت های دانش بنیان داخلی در سال ۷۴ با هدف ارائه راه حل ها و خدمات مناسب فناوری اطلاعات و ارتباطات به سازمان ها تاسیس شد.



یکی از شركت های دانش بنیان داخلی در سال ۷۴ با هدف ارائه راه حل ها و خدمات مناسب فناوری اطلاعات و ارتباطات به سازمان ها تاسیس شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت با تکیه بر همت و اعتقاد به جوانان متعهد و متخصص خود موفق به اجرای پروژه های متعددی در سطح ملی شده است. این شرکت با استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان های مشتری، آنها را در انجام ماموریت ها و دستیابی به اهداف خود یاری می کند و طیف کاملی از خدمات تخصصی را برای بیش از 30 هزار کاربر شرکت فراهم کرده است.
این شرکت در حوزه های مختلفی چون تولید و پشتیبانی نرم افزار سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و نرم افزارهای حامل محتوا، آموزش و پژوهش، خدمات پشتیبانی، سیستمهای ویژه، شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولید و ارایه دستگاه های جانبی، تولید و ارایه رایانه های غیر Frame Main 2 و سیستمهای اتوماسیون صنعتی فعالیت می کند.
به گفته امیر رضا جلیلی، مدیر عامل شرکت بهپرداز جهان، «اجرای پروژه های متعدد و ارایه راه‌حل جامع مدیریت پروژه، مبتنی بر استانداردهای معتبر بین المللی مدیریت پروژه»، «اجرای پروژه های صنعت هوانوردی و فرودگاهی»، «اجرای پروژه های متعدد در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی»، «اجرای پروژه های متعدد در حوزه طراحی و اجرای زیر ساخت، شبکه و امنیت و مرکز داده»، «اجرای طرح های هویت شناسی و صدور اسناد مسافرتی، مبتنی بر کارتهای هوشمند ,Card ID(… , Pass-E) و فناوری های بیومتریك»، «اجرای پروژه های متعدد در حوزه نظام ها و سیستم های آماری» و «اجرای پروژه های متعدد فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت برق» از جمله طرح های داخلی و بین المللی شرکت است.
وی افزود: زمینه های فعالیت شرکت در حوزه های «تولید و پشتیبانی نرم افزار سفارش مشتری»، «طراحی پرتال و زیر ساخت نرم افزاری سرویس گرا»، ارائه مشاوره IT »، «انجام پروژه های EPC در حوزه فناوری اطلاعات»، «فروش راه حل ها و نرم افزارهای خارجی با License و خدمات پس از فروش»، «طراحی سیستم های مخابراتی تلفن ثابت و همراه»، «طراحی و اجرای شبکه های زیر ساخت» و غیره است.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم