ارتباط میان نهادهای مختلف صنعتی و دریایی رونق می‌یابد
در جریان برگزاری سمینارهای آموزشی در دل چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛

ارتباط میان نهادهای مختلف صنعتی و دریایی رونق می‌یابد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 37480
در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، 10 سمینار علمی؛ در راستای رونق و توسعه ارتباط میان نهادهای مختلف صنعتی و دریایی برگزار خواهد شد.


در راستای برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، 10 سمینار علمی؛ در راستای رونق و توسعه ارتباط میان نهادهای مختلف صنعتی و دریایی برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛ مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، 10 سمینار علمی با عناوین مختلف در حوزه دریایی و با در نظر گرفتن موضوعاتی شامل ایده پردازی، توسعه کسب‌وکار، مباحث فراساحلی، مباحث فنی کشتی و کشتیرانی و غیره در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار خواهد شد.
این سمینارهای آموزشی، با همکاری سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی هم چون سازمان بنادر و دریانوردی، موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه امام خمینی نوشهر، نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه و نهادهای دریایی برگزار خواهد شد.
اسماعیل مسعودی دبیر اجرایی بخش سمینارها و کارگاه‌های علمی "چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" با اشاره به اینکه ارتقای کیفی سمینارهای آموزشی، از اهداف اصلی این دوره از جشنواره است؛ گفت: سمینارهای علمی برنامه‌ریزی‌شده، با همکاری سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی هم چون سازمان بنادر و دریانوردی، موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه امام خمینی نوشهر، نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه و نهادهای دریایی برگزار خواهد شد.
مسعودی افزود: هدف اصلی از برگزاری این سمینارها آشنایی بیشتر دانشجویان با مباحث صنعتی، توسعه ارتباط مابین نهادهای مختلف صنعتی و دریایی بوده و آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی دریا است. هم‌چنین به کلیه شرکت‌کنندگان این سمینارها گواهی‌نامه فنی معتبر اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این سمینارها می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام حضوری از طریق ارسال ایمیل به آدرس  tc@ics.org.ir نسبت به ثبت‌نام در این سمینارها اقدام کنند.
بر اساس این گزارش؛ با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛ "چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" باهدف ترویج، فرهنگ‌سازی، توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن آفرینان به‌عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت دریایی کشور با برنامه‌هایی جامع از 1 تا 3 آبان ماه در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم