بزرگترین هم‌اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش یافت
با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی؛

بزرگترین هم‌اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب گشایش یافت


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 40620
هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با هدف توسعه و گسترش همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و تخصصی و نیز انتقال تجارب و یافته‌های علمی، به عنوان بزرگترین هم اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب در مرکز همایش‌های بین المللی رازی تهران گشایش یافت.


هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با هدف توسعه و گسترش همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی  و تخصصی  و نیز انتقال تجارب و یافته‌های علمی، به عنوان بزرگترین هم اندیشی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب در مرکز همایش‌های بین المللی رازی تهران گشایش یافت.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از برپایی سالانه کنگره علوم اعصاب استفاده از دانش این رشته برای کمک به حل مشکلات حوزه سلامت و همچنین ارتقای توانایی های شناختی آحاد مردم به منظور "سلامت مغز" عنوان شده است .
هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی برگرفته از تازه ترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی است و زمینه را برای تقویت همکاری های گسترده میان محققان و متخصصان رشته های علوم اعصاب و اعصاب شناختی فراهم می آورد.

برپایی این همایش به عنوان  یکی از راه های ایجاد و تقویت انگیزه ها برای گسترش همکاری در حوزه های درمانی ، پژوهشی و آموزشی بحساب می آید و سبب می شود آخرین دستاوردها و یافته های علمی با طرح مباحث تخصصی میان پژوهشگران و اساتید رشته های حوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی مورد تبادل نظر قرار گیرد.
  ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و علوم اعصاب در سطح مراکز علمی و تخصصی نقش اساسی ایفا می کند و با حمایت های این ستاد فعالیت ها و اقدامات مثبت پژوهشی درحوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب شناختی در مراکز آموزشی و دانشگاهی به اجرا در آمده است.
 در هفتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی نشستی تخصصی علوم شناختی به منظور معرفی و ارایه طرح های پژوهشی با حضور اساتید و محققان نیز برگزار می شود.
 دراین گردهمایی علمی و تخصصی شمار زیادی از دانشجویان، اساتید، محققان ، متخصصان رشته های علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی از جمله در رشته های پزشکی ، روانشناسی ، روانپزشکی ، مهندسی و علوم انسانی به همراه جمعی از متخصصان و صاحبنظران در این رشته از کشورهای مختلف از جمله از آلمان، انگلیس، آمریکا، چین ، فرانسه و سوئد شرکت دارند و یکی از بزرگترین رویدادهای علمی – تخصصی سالانه در حوزه علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی در سطح ملی و در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

در مراسم گشایش این رویداد علمی که به مدت سه روز ادامه دارد ، از نفرات برتر مسابقات دانش آموزی مغز و شناخت و نیز محققان دارای بیشترین فعالیت های پژوهشی در حوزه های علوم اعصاب و علوم اعصاب شناختی ، با اهدای جوایزی ، تقدیر بعمل آمد.

در این رویداد علمی ، فعالیت های ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در بخش های گوناگون و نیز دستاوردهای فنی و تخصصی برخی از مراکز و موسسات پژوهشی درحوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی در چندین غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم