محصولات غذایی در بسته‌بندی‌های تمام اتوماتیک ایرانی

محصولات غذایی در بسته‌بندی‌های تمام اتوماتیک ایرانی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 37227
در پی ورود ایران به بازارهای جهانی و آشکار شدن نیاز روز افزون کشور به صنعت بسته بندی در زمینه های مختلف ، گروهی از مهندسین زبده و متخصصین کشور در صدد ایجاد یک واحد تحقیقاتی و صنعتی به منظور رفع نیاز کشور و حضور پر افتخار در عرصه های بین المللی برآمدند.


در پی ورود ایران به بازارهای جهانی و آشکار شدن نیاز روز افزون کشور به صنعت بسته بندی در زمینه های مختلف ، گروهی از مهندسین زبده و متخصصین کشور در صدد ایجاد یک واحد تحقیقاتی و صنعتی به منظور رفع نیاز کشور و حضور پر افتخار در عرصه های بین المللی برآمدند.
 و در این راستا شرکت فنی مهندسی طرسام (طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک ) در سال 1368 پس از سه سال تحقیق در کشورهای مختلف ( در زمینه بسته بندی ) بنیان گذاری شد این شرکت مصمم است در خط اول تکنولوژی قرار گیرد و برای این منظور ، فکر گردانندگان این شرکت، بر عرضه دستگاههای منطبق با استاندارد های جهانی استوار است.
شرکت طرسام در سال 1368 بهره برداری را شروع کرده و تا کنون پیشرفتهای چشمگیری داشته است ماشینهای تولیدی این شرکت با استناد به استاندارد شماره 2676 و کد 0101-304 ابلاغ شده توسط وزارت صنایع و با عنایت به نظریات سایر استانداردهای بین المللی ساخته می شود. ضمناً کنترل کیفیت و مرغوبیت دستگاهها و انطباق مشخصات و کیفیت مواد اولیه و ساخت مطابق با استانداردهای رسمی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( وزارت صنایع سنگین ) انجام شده است.
به گفته محمد شیرزاده ابیازنی، مدیر عامل شرکت طرسام، این شرکت برای حصول به کیفیت و فن آوری برتر به مدت 3 سال تحقیقاتی را در کشورهای اروپایی و آسیایی داشته است که این تحقیقات تأثیر بسزایی در نحوه تولید محصولات این شرکت گذاشته است.
وی تصریح کرد: شرکت فنی مهندسی طرسام پس از 30 سال تجربه و تحقیق در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات دارویی غذایی آرایشی و بهداشتی بیش از 140 پروژه را به مرحله تولید رسانده و همچنین افتخار صادرات دستگاه های بسته بندی را به کشورهای مختلفی از قبیل سوئیس و آلمان و کشورهای همسایه داشته است.

ترموفرمینگ
یکی از دستگاه های تولیدی این شرکت، ترموفرمینگ است که برای بسته بندی انواع محصولات با کیفیتی عالی و ظاهری زیبا و رعایت استانداردهای جهانی مانند ماست چکیده، پنیر خامه ای، انواع دسر، عسل و مرباجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از نوع افقی با سیستم الکترو مکا پنوماتیک و عملکرد آن به صورت تمام اتوماتیک است.
ترموفرمینگ T9000
دستگاه دیگر این شرکت برای بسته بندی انواع محصولات با کیفیتی عالی و ظاهری زیبا و رعایت استانداردهای جهانی مانند : انواع سبزیجات، انواع سالاد، غذاهای فست فود مانند الویه، ناگت، کلاب، شنیسل، فیله و بسته های واکیومی (سوسیس، کالباس، همبرگر و...)، ترشیجات (زیتون، خیار شور و...) خشکبار (آجیل، زرشک، کشمش، آلو، خرما، حبوبات و ...) مورد استفاده قرار می گیرد.
پرکن حجمی (با تایمر)
این دستگاه به منظور پر کردن محصولاتی مانند الویه و..... مورد استفاده قرار می گیرد و می توان به دو صورت پرتابل قابل نصب بر روی انواع دستگاه های بسته بندی و به صورت استفاده فردی مورد استفاده قرار گیرد.
خدمات پس از فروش این شرکت نیز شامل گارانتی کلیه قطعات دستگاه به مدت 3 سال، ارائه خدمات پس از فروش شامل قطعات مکانیکی و الکترونیکی به مدت 20 سال، ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص هرگونه دستگاه های بسته بندی، نصب و راه اندازی کامل دستگاه در کارخانه خریدار، آموزش راهبری دستگاه به تکنسین ها و نمایندگان در خصوص قسمت های مکانیکی و الکترونیکی دستگاه و غیره می شود.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم