مدیریت شناورها با استفاده از نرم‌افزار «سی مستر »آسان می‌شود
با تلاش محققان در بخش دریا؛

مدیریت شناورها با استفاده از نرم‌افزار «سی مستر »آسان می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 31191
محققان داخلی در حوزه دریا، با آگاهی از نیازها و نبود محصولات داخلی در کشور، به‌منظور رفع نیازهای مرتبط با دریا اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزار سی مستر کرده اند.

 

محققان داخلی در حوزه دریا، با آگاهی از نیازها و نبود محصولات داخلی در کشور، به‌منظور رفع نیازهای مرتبط با دریا اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزار سی مستر کرده اند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت دانش‌بنیان اطلس راهبر دریا به‌عنوان  تولیدکننده سیستم جامع مدیریت کشتی به دلیل مشاهده نیاز و نبود هیچ‌گونه محصول داخلی جهت رفع نیازهای مرتبط، اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزار سی مستر در شرکت‌های کشتیرانی مختلف برای شناور کابل گذار،  شناور تانکر و 17 شناور فراساحلی انجام داده است.
 
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان اطلس راهبر دریا با اشاره به‌ضرورت کاهش هزینه‌ها و خطاهای انسانی و کاهش خطرات زیست‌محیطی گفت: مهم‌ترین دستاورد فناورانه محصول تسهیل مدیریت شناورها و مدیریت مکانیزه‌ کشتی و امکان ارتباطonline   شناور و دفتر مالک شناور است.
هویزاوی با تاکید به برنامه فروش نرم‌افزار در سطح بین‌المللی افزود: تأییدیه‌های بین‌المللی از معتبرترین ارگانهای دریایی در دنیا ازجمله ( (DNV-GL اخذشده و بروشور انگلیسی جهت شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و مارکتینگ تهیه‌شده است.
وی با اشاره به فرصت‌ها و زمینه‌های رقابتی را در عرصه  داخلی صنعت دریایی کشور و تولید دانش دریایی اضافه کرد: عدم اجبار جهت استفاده از نرم‌افزارهای خارجی، استفاده از کارشناسان داخل و عدم ترس از تاثیر تحریم هاو هزینه بسیار کمتر نسبت به محصولات خارجی ازجمله مهم‌ترین فرصت‌های تولید این محصول است.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان اطلس راهبر دریا ادامه داد: قطعا با توجه به ظهور فناوری نوین الزاماتی که پس‌ازآن ایجاد می‌شود، علی‌الخصوص در صنایع دریایی وجود چنین محصولاتی ضروری و حائز اهمیت است. میزان حمایت‌ها می‌بایست افزایش یابد چراکه ایجاد فرهنگ به‌کارگیری دانش‌های نوین دریایی امری است که توسط ارکان اصلی و قدرتمند قابل‌اجرا است.
وی با تاکید به دورنمای طرح ، میزان ارزآوری و مقایسه قیمت آن با نمونه‌های مشابه خارجی عنوان کرد که اکنون مشکل اصلی مالکان کشتی عدم نقدینگی برای خرید است که در اثر رکود بسیار شدید صنایع دریایی ایجادشده است، با توجه به اینکه قیمت این محصول به نسبت مشابه خارجی ارزان و مقرون‌به‌صرفه تر است،  قطعا موردتوجه قرار خواهد گرفت.
 
هویزاوی اشاره کرد فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب می‌بایست توسط ارگانها صورت پذیرد و شرکت‌ها درنهایت رسالت خویش می‌توانند محصول بسیار باکیفیت تولید نمایند و نه بیشتر،  آنچه مهم است ایجاد بستر مناسب جهت به‌کارگیری استفاده از آن محصولات است.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم