نشست بیان تجربیات و راه‌کارها به منظور توسعه بازار داخلی و صادراتی برگزار می‌شود
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

نشست بیان تجربیات و راه‌کارها به منظور توسعه بازار داخلی و صادراتی برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37319
به منظور انتقال بیان تجربیات و راه‌کارهای موفق در توسعه بازار داخلی و صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، نشستی باب حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.


به منظور انتقال بیان تجربیات و راه‌کارهای موفق در توسعه بازار داخلی و صادراتی شرکت‌های دانش بنیان،  نشستی باب حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛  طبق نتایج نظرسنجی جلسات هم‌اندیشی با شرکت‌های دانش بنیان؛ بیشترین دغدغه پیش رو در مسیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان ورود به بازار داخلی است، لذا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ به منظور به  اشتراک‌گذاری تجربیات موفق و خارجی در این زمینه کرد، که در این انتخاب معیار فروش در کنار معیارهای دیگر نقش عمده‌ای‌ داشت.
در این نشست نقش مدیریت دانش، مدیریت منابع انسانی، برندینگ و توسعه فناوری در توسعه بازار و افزایش فروش، توسط شرکت دانش بیان نیان الکترونیک بررسی و در راستای آن تبادل نظر می‌شود.
بر اساس این گزارش؛ نشست بیان تجربیات و راهکارها در تاریخ 12 شهریورماه با حضور شرکت دانشبنیان نیان الکترونیک در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ برگزار خواهد شد، تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند ضمن آشنایی با این شرکت، به انتقال تجربیات در راستای توسعه بازار داخلی  صادراتی دست یابند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم