هشتمین نشست کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی برگزار شد
به همت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی؛

هشتمین نشست کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 40644
هشتمین نشست کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی به میزبانی آزمایشگاه نانواپتوالکترونیک دانشگاه تربیت مدرس و حضور 30 نفر از کارشناسان این حوزه، برگزار شد.


هشتمین نشست کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی  به میزبانی آزمایشگاه نانواپتوالکترونیک دانشگاه تربیت مدرس و حضور 30 نفر از کارشناسان این حوزه، برگزار شد.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نشست توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رویکرد آشنایی و تبادل اطلاعات و تجربیات کارشناسان دستگاه‌های SEM و FESEM کشور برگزار شد. در حال حاضر این کارگروه دارای 54 عضو است.
در این نشست، زهره فتاح، کارشناس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید شبکه آزمایشگاهی را برای حاضرین تشریح کرد.
وی، کارگروه‌های تخصصی شبکه آزمایشگاهی را کانون‌های همکاری و هم‌افزایی کارشناسان و متخصصین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی دانست و گفت: این کارگروه‌ها بستری را فراهم کرده تا اعضای آن بتوانند دانش و تجربه خود را در زمینه کاربری تجهیزات و همچنین استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی، از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انتشار مقالات و کتب تخصصی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.


سوگل پلاسید، دبیر کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، برنامه‌ها و فعالیت‌های این کارگروه طی 5 سال گذشته را مرور کرده و پیشنهاداتی برای ادامه فعالیت اعضا ارائه داد.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم