هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو برگزار می‌شود
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37795
هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری ICNN2018"" توسط انجمن نانو فناوری ایران با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای 4 الی 6 مهرماه 97 در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه بر پا خواهد شد.


هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری ICNN2018""  توسط انجمن نانو فناوری ایران با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای 4 الی 6 مهرماه 97 در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه بر پا خواهد شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو از سال 2006 هر دو سال یک‌بار در شهرهای مختلف ایران برگزارشده و مورد استقبال علاقه‌مندان و فعالان آموزشی و پژوهشی این حوزه قرارگرفته است. ازاین‌رو این بار هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو بگزار خواهد شد.
نانوتکنولوژی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نانو زیست‌فناوری، تجاری‌سازی نانو، نانومقیاس و نانو فیزیک را می‌توان از محورهای 14 گانه این همایش برشمرد.این همایش فرصتی برای گردهمایی اعضای هیت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، پژوهشگران و کارشناسان فعال در زمینه علوم و فناوری نانو محسوب میشود.
گفتنی است؛ آخرین فرصت برای ارسال مقالات علمی به هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو، پنجم تیرماه سال جاری است، ازاین‌رو تمامی دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان این حوزه می‌توانند با ارسال مقاله و شرکت در این همایش بین‌المللی، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را با دیگر پژوهشگران این حوزه به اشتراک بگذارند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی ارسال مقاله و شرکت در همایش، می‌توانند به آدرس الکترونیکیwww.icnn2018.ir و www.icnn18.com مراجعه و یا با آدرس پست الکترونیکی info@icnn18.com تماس حاصل کنند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم