10 ایده برتر در جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شوند
در اردیبهشت 95 و پس از داوری مرحله نهایی؛

10 ایده برتر در جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شوند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 12157
پس از چند مرحله داوری و در مرحله نهایی،10 ایده برتر در جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزیده و در نخستین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شوند.

پس از چند مرحله داوری و در مرحله نهایی،10 ایده برتر در جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزیده و در نخستین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شوند.
به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دومین نشست شورای راهبردی جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی جزییات نحوه انتخاب ایده‌ها، اختراعات، مقالات و پایان‌نامه برتر این جایزه تشریح شد.
داوری طرح‌های ارسالی به دبیرخانه این جایزه ملی از اواسط این هفته آغازشده و در چندین مرحله بررسی و داوری می‌شوند و در مرحله نهایی 10 ایده برتر، یک اختراع برتر، یک پایان‌نامه برتر و یک مقاله برتر برگزیده و در نخستین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شوند معرفی خواهد شد.
در این نشست دبیر جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص فراخوان جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه شد که در این گزارش آمده بود که درراستای اطلاع‌رسانی جایزه ملی در چهار بخش مقاله برتر، ایده برتر، پایان‌نامه برتر و اختراع برتر، پوستر این جایزه به بیش از 200 دانشگاه و مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت و وزارت علوم ارسال شد و علاوه بر این، از طریق وبگاه ستاد و ایمیل به کلیه اعضای وبگاه ستاد نیز اطلاع‌رسانی انجام شد.
بر اساس گزارش مذکور، تعداد ثبت‌نام کنندگان بخش‌های ایده برتر، مقاله برتر و پایان‌نامه برتر به ترتیب 73، 56 و 12 نفر وکلیه پذیرش‌ها تنها از طریق ثبت‌نام متقاضیان و بارگذاری مستندات در وبگاه ستاد بوده ودر بخش اختراع برتر هیچ متقاضی ثبت‌نام نکرده است.
بعد از بحث و تبادل‌نظر اعضای شورا و با توجه به شرایط اعلام‌شده جهت پذیرش مقالات برتر، مقرر شد مقالات چاپ‌شده در سال 2016 از مرحله داوری کنار گذاشته‌شده و به متقاضیان جهت شرکت در فراخوان سال آینده اطلاع‌رسانی شود.
در پایان این نشست، اعضای حاضر در نشست به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مکانیسم داوری بخش‌های مختلف پرداختند و مقرر شد داوری‌ها از هفته آینده شروع شود.
بر اساس نظر اعضای شورا مقرر شد اعضای هیات علمی که خود و یا دانشجوی شرکت‌کننده در هر یک از 4 بخش رادارند، به دلیل ملاحظات داوری، از داوری آن بخش حذف شوند.
جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی ودر چهار بخش ایده‌های برتر، مقالات برتر، اختراعات برتر و پایان‌نامه‌های برتر در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار و به طرح‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

پایان پیام /26

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم