100 درصد تخفیف؛ اعضای جدید هیات علمی اعتبار پاییزی دریافت می‌کنند

100 درصد تخفیف؛ اعضای جدید هیات علمی اعتبار پاییزی دریافت می‌کنند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69899
در ادامه طرح‌های تخفیفی فصلی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اینبار این اعتبارات به اعضای جدید هیات علمی رسید. این افراد می‌توانند از 100 درصد تخفیف این خدمات ازمایشگاهی استفاده کنند.

پاییز امسال با حال و هوای دیگری در راه است. روزهایی که دانشگاه‌ها و مدارس به صورت نیمه‌حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند و بوی ماه مهر به شکلی دیگر در کشور پیچیده است. اما در همین روزهای کرونایی هم فعالیت‌های علمی تعطیل نیست و شبکه آزمایشگاهی اعلام کرده که تخفیف 100 درصدی برای اعضای جدید هیات علمی دانشگاه‌ها که در سالی خاص و متفاوت کار خود را آغاز کرده‌اند درنظر گرفته است.

این شبکه در پاییز سال 99، به هر یک ار اعضای جدید  هیات علمی 5 میلیون ریال اعتبار خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند. تخفیف‌هایی که توسعه این خدمات و افزایش کیفیت تحقیقات و پژوهش‌های علمی را به دنبال دارد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسا‌دکتری،کارشناسی ارشد، کارشناسی، شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع کشور و سایر پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی حمایت می‌کند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه های متنوعی در حوزه فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، حوزه محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت‌، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می‌شود.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی سالانه ۴۰ درصد رشد دارند

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور ۵۵۰ عضو فعال دارد

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم