20 مرکز آزمایشگاهی بسته حمایت‌های بیمه‌ای دریافت کردند

20 مرکز آزمایشگاهی بسته حمایت‌های بیمه‌ای دریافت کردند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 71016
کمک به رشد آزمایشگاه‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی، بهبود و توسعه فضای کسب‌وکار خدمات آزمایشگاهی بهانه‌ای شد تا شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسته خدمات مشاوره‌ای بیمه و مالیات به اعضا ارائه کند.

یکی از حمایت‌های شکل گرفته توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارائه بسته حمایت خدمات مشاوره در زمینه بیمه و مالیات، توسعه بازار و فروش و مشاوره‌های عمومی مدیریت است. این بسته حمایتی به دنبال بهبود فرآیند ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان است. البته که با این کار، فضای کسب‌وکار این خدمات هم توسعه می‌یابد.

آذرماه سال 98 این بسته حمایتی فعال شد و 20 مرکز متقاضی تاکنون از این خدمات بهره برده‌اند. در مجموع تاکنون 40 میلیون ریال حمایت در این حوزه به متقاضیان توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه شده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
850 شرکت دانش‌بنیان معافیت بیمه دریافت کردند
850 شرکت دانش‌بنیان معافیت بیمه دریافت کردند
99/07/27 - 13:09
حمایت‌های مشاوره‌ای به جمع خدمات آزمایشگاهی پیوست
حمایت‌های مشاوره‌ای به جمع خدمات آزمایشگاهی پیوست
98/09/04 - 11:48
حمایت بیمه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان
حمایت بیمه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان
96/04/25 - 10:56
بیشتر بخوانیم