«دانش آزمایشگاهی ایران» به فصل تابستان رسید

«دانش آزمایشگاهی ایران» به فصل تابستان رسید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 17754
چهاردهمین شماره فصل‌نامه تخصصی «دانش آزمایشگاهی ایران» ویژه تابستان 95 به همت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری منتشر شد.

 چهاردهمین شماره فصل‌نامه تخصصی «دانش آزمایشگاهی ایران» ویژه تابستان 95 به همت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری منتشر شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ چهاردهمین شماره فصلنامه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری منتشر شد.
در این فصلنامه که به صورت کاملا الکترونیکی با همت کارشناسان و متخصصین عضو کارگروه‎های تخصصی شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری تهیه و منتشر می‌شود، اخبار حوزه آزمایشگاهی و فعالیت‌های شبکه، مقالات تخصصی با محوریت تجهیزات آزمایشگاهی و استانداردهای کاربردی کالیبراسیون، انجام آزمون و مدیریت آزمایشگاه، در اختیار مخاطبان این حوزه منتشر می‌شود.
در این شماره از فصل‌نامه ضمن انتشار نتایج دومین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، استاندارد بین المللی سنجش تحرک الکتروفورتیک و پتانسیل زتا در نانومواد زیستی (12 - E2865) منتشر شده است.
علاوه بر این بخش دوم اصول و مفاهیم کروماتوگرافی مایع - طیف سنج جرمی (LC-MS)، کاربرد میکروسکوپنیروی اتمی-رامان در شناسایی مواد (AFM-Raman)،  بررسی و مقایسه آشکارسازهای سامانه‌های تفکیک انرژی و تفکیک طولی موج، در میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) شماری از مقالات منتشر شده در این شماره از فصل‌نامه هستند.
فصل‌نامه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری به‌ صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و علاقمندان برای دریافت نسخه‌های مختلف این فصلنامه می‌توانند به نشانی www.IJLK.ir مراجعه کنند.

/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم