«رویداد خلق ایده» برگزار شد
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی؛

«رویداد خلق ایده» برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36354
«رویداد خلق ایده» به‌منظور خلق، پرورش و ارائه ایده‌هایی سینمایی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار شد.

 

 

«رویداد خلق ایده» به‌منظور خلق، پرورش و ارائه ایده‌هایی سینمایی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «رویداد خلق ایده» یا آنچه ما  استارت‌آرت ویکند نامیده شده است، نمونه‌ای از یک رویداد نوآورانه محسوب می‌شود که در آن با اتکا بر ساختار استارتاپ ویکندهایی که در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این رویداد فرصتی متفاوت برای نویسندگان، فیلمنامه‌نویسان و صاحبان ایده در عرصه‌ی سینما فراهم می‌شود تا در محیطی پویا و خلاق، در قالب تیم‌های نویسندگی روی ایده‌های خود کار کنند. درنهایت می‌توانند با نگارش یک طرح ۴ صفحه که از مشاوره‌ی اساتید متخصص و با تجربه نیز بهره برده است، در بستری رقابتی و هیجان‌انگیز به تهیه‌کنندگان، کارگردانان و مسئولان سینمایی ارائه کنند.

رویداد خلق ایده در ۵۴ ساعت از یک آخر هفته برگزار شد و بستر مناسبی فراهم کرد تا علاقه‌مندان بتوانند در کنار پرورش ایده‌ها، از فرصت آموزش، تمرین کارگروهی و گسترش ارتباطات در فضایی جذاب بهره‌مند شدند. همچنین در پایان رویداد با آرای داوران به طرح‌های برگزیده که در طول رویداد نوشته شده‌اند جوایزی ارزنده اهدا شد.

«رویداد خلق ایده» به‌منظور خلق، پرورش و ارائه ایده‌هایی سینمایی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 3 تا 5 مردادماه 97 برگزار شد.

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم