آغاز مرحله انتخاب آثار ارسالی

آغاز مرحله انتخاب آثار ارسالی "ایران ساخت"


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 40492
با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به هر یک از بخش‌های جشنواره "ایران ساخت" این رویداد وارد مرحله پیش داوری آثار ارسالی شد.


به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره "ایران ساخت" 2هزار و 857 اثر به دبیرخانه جشنواره ایران ساخت رسید. دبیرخانه این جشنواره پیش از رسیدن آثار به دست داوران و ارزیابی نهایی، پیش داوری را آغاز کرده است و ایران‌ساخت یک گام به مرحله اجرایی برای شناخته شدن برترین‌های هر بخش، نزدیک‌تر می‌شود.

بنابراین گزارش آثار در بخش‌های مختلف پیش‌داوری می‌شود. رسانه‌های دیجیتال، دیداری و شنیداری، ادبیات، هنر‌های تجسمی، ایده بازار و دانش آموزی نیز عناوین بخش‌های گوناگون دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت است. پس از این مرحله، آثار مرتبط با محورها و اهداف این جشنواره از نگاه داورها مشخص و داوری نهایی با حضور دبیران تخصصی و داوران هر بخش انجام می‌شود.

بخش دانش آموزی دومین دوره جشنواره فعالیت خود را ادامه می دهد تا شاهد رونق بیشتر ایران ساخت میان دانش آموزان و آینده سازان کشور باشیم. همچنین بخش عکس جشنواره نیزدر قالب جشنواره تصویرسال برگزار شد.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» 4 تا 8 دی ماه سال جاری برگزار می شود.
شایسته یادآوری است، ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل نیز همزمان با این رویداد 3 تا 6 دی‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران  برگزار می شود.

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم