استارتاپ‌ها در رویداد «اینوتکس پیچ» رقابت می‌کنند؛ ثبت نام آغاز شد

استارتاپ‌ها در رویداد «اینوتکس پیچ» رقابت می‌کنند؛ ثبت نام آغاز شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 72054
رویداد اینوتکس پیچ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و ثبت آن آغاز شده است.

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم می‌زند.

سجاد عباس فشمی دبیر رویداد اینوتکس پیچ گفت: ثبت‌نام چهارمین دوره رویداد اینوتکس پیچ به تازگی آغاز شده است. این رویداد در 6 شهر برگزار می‌شود که به ترتیب شهرهای، کرمان، تهران، همدان، بوشهر، تبریز و قزوین خواهند بود. از هر شهر نیز دو استارتاپ در این رویداد رقابتی حضور دارند.
فشمی افزود: پیش از حضور تیم‌های منتخب در رویداد فینال، آنها یک ماه در دوره آموزشی حضور می‌یابند و از خدمات منتورها برخوردار می‌شوند. در سال جاری همچنین با سرمایه‌گذارانی از کشور ترکیه صحبت شده است تا با استارتاپ‌های منتخب مذاکره کنند و در صورت توافق، بر روی طرح‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تاثیر رویدادهای رقابت محور بر شکوفایی استارتاپ‌ها گفت: همچنین برگزاری این رویداد در تهران مصادف با اجلاس گروه d8 است و قصد داریم از ظرفیت‌های این اجلاس نیز برای غنای بیشتر این رقابت‌ها استفاده کنیم.

دبیر رویداد اینوتکس پیچ در پایان، بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها استارتاپ برتر 20 میلیون تومان، تیم دوم 15 میلیون تومان و تیم سوم نیز 10 میلیون تومان جایزه دریافت خواهد کرد. در کنار این جوایز نیز، این تیم‌ها از شانس مذاکره b2b با سرمایه‌گذاران برخوردار خواهند بود.

اینوتکس پیچ رقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی و از جمله رویدادهای نمایشگاه اینوتکس است.

این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت که در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2021 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی دعوت می شود.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
استارتاپ‌های تهرانی امروز به‌صورت آنلاین رقابت می‌کنند
استارتاپ‌های تهرانی امروز به‌صورت آنلاین رقابت می‌کنند
99/02/03 - 12:29
 سرشاخه‌های این رودخانه به دریای اکوسیستم فناوری ایران وصل است
سرشاخه‌های این رودخانه به دریای اکوسیستم فناوری ایران وصل است
97/04/16 - 13:17
بیشتر بخوانیم