استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان متخصص حوزه نانو رویکرد اصلی معاونت علمی است
مشاور امور بانوان معاونت علمی در یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو:

استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان متخصص حوزه نانو رویکرد اصلی معاونت علمی است


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 38681
زینب حمید زاده مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در بخش امور بانوان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان متخصص حوزه نانو فناوری است.


زینب حمید زاده مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در بخش امور بانوان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان متخصص حوزه نانو فناوری است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ زینب حمید زاده مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در حاشیه بازدید از یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو فناوری، نانو را از مهم‌ترین فناوری‌های عصر حاضر خواند و تاکید کرد: فناوری نانو تحولی در تمام ابعاد زندگی انسان ایجاد کرده است، که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران همگام با پیشرفته‌ترین کشورها در راستای توسعه فناوری نانو حرکت کرده و هم‌اکنون نزدیک به دو دهه از فعالیت ستاد توسعه فناوری نانو می‌گذرد.
مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: در بخش امور بانوان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان متخصص حوزه نانو فناوری است و در راستای آشنایی با دستاوردهای بانوان در این حوزه بازدید از شرکت‌ها و واحدهای فناور که به‌نوعی موفقیت خود را مرهون حضور مؤثر بانوان هستند داشتیم.
وی گفت: حضور بانوان در شاخه‌های مختلف فناوری نانو بسیار چشم‌گیر بوده، ولی همچنان پتانسیل رشد درزمینهٔ تجاری‌سازی و توسعه صادرات محصولات این شرکت‌ها وجود دارد. 
حمید زاده با اشاره به‌ شرایط فعلی سیاسی اقتصادی کشور، اظهار کرد: محدودیت‌ها و مشکلات فعلی در کشور بهترین فرصت پیش روست تا به تقویت توان کشور برای تولید کالا و خدمات فناورانه بپردازیم، بر اساس فرمایشات "مقام معظم رهبری" انقلاب علاج برون‌رفت از مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و از مهم‌ترین راهبردهای اقتصاد مقاومتی افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان است و ما هم به سهم خود برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.
بر اساس این گزارش؛ زینب حمید زاده مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ از غرفه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های موجود در این نمایشگاه که از سوی بانوان ارائه می‌شد، بازدید کرد که ازجمله شرکت‌های بازدید شده می‌توان به شرکت ماسک نانو پاک، نانو سیلیکای آبگریز" هیدروفوب"، پوشش‌های عایق حرارتی، شرکت نانو ماد پارس و شرکت نانو مبنا ایرانیان و همچنین نانو آریسا و ....  اشاره کرد.
گفتنی است؛ یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو، ۲۱ به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی،  لغایت ۲۴ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم