انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی تولید شد

انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی تولید شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69946
تولید انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی را هدف قرار دادند. در تلاشند تا با توان و ظرفیت علمی که در خود سراغ دارند نیاز صنایع به این فولادها را تامین کنند. محصولی راهبردی در صنایع مختلف کشور.

یک شرکت دانش‌بنیان به بزرگ‌ترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا بدل شده است. شرکتی که از سال 78 کار خود را آغاز کرد و امروز با گذشت 21 سال از فعالیتش به یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشور تبدیل شده است.

این فولادهای تولیدی هم‌پای استانداردهای جهانی برای تامین نیاز بخشی از بازارهای داخل و خارج كشور تولید می‌شود. محصولی که در صنایع خودروسازی، ماشین‌سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

به گفته علی‌رضا چایچی یزدی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، یکی از اهداف آنها دستیابی به تولید 1/3 میلیون تن فولاد آ لیاژی از طریق اجرای طرح‌های توسعه و تكمیل سبد محصولات و گسترش بازارهای صادراتی است.

این فعال فناور ادامه داد: توان این شرکت کمک کرده که نیاز کشور به کارخانه‌های فولادسازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا تامین شود. این امکانات تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی میسر ساخته است.

وی افزود: در حال حاضر ما در مجموع 423 گرید فولاد آلیاژی قابل تولید داریم و در صورت نیاز مشتریان، گریدهای جدید بر اساس استانداردهای بین‌المللی و داخلی قابل طراحی و تولید است.

این فعال دانش‌بنیان همچنین بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم با کمک توانمندی‌های علمی و فنی نیروهای بومی خود و با همكاري شركت‌هاي دانش‌بنيان، مراکز دانشگاهی و سازندگان داخلی، قطعات و تجهیزات پيشرفته صنعت فولاد آلیاژی را تولید و بومی‌سازي کنیم.

انواع تیغ اره، مواد پرکننده جوشکاری، ابزار گرم‌کار، قالب پلاستیک، ابزار سردکار، بلبرینگ، میکروآلیاژ، فنر، سوپاپ و غیره از جمله محصولات و خدمات این شرکت است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تولید پمپ‌های صنایع معدنی و کشاورزی
تولید پمپ‌های صنایع معدنی و کشاورزی
95/07/17 - 12:00
آیا تیتانیوم انقلاب دیگری در علم مواد ایجاد می‌کند؟
آیا تیتانیوم انقلاب دیگری در علم مواد ایجاد می‌کند؟
95/06/20 - 10:41
تولید تجهیزات و مبدل‌های حرارتی مطابق با استانداردهای جهانی
تولید تجهیزات و مبدل‌های حرارتی مطابق با استانداردهای جهانی
95/05/04 - 13:54
بیشتر بخوانیم