بازار شهر هوشمند رونق می‌گیرد
در راستای برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند؛

بازار شهر هوشمند رونق می‌گیرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 41329
نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمايت و همكاري نهادها و سازمان‌هاي مرتبط 23 تا 25 دی‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

 

 

نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمايت و همكاري نهادها و سازمان‌هاي مرتبط 23 تا 25 دی‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع‌رسانی معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با عنوان «Smart City Expo 2019»  با حمایت وزارت راه و شهرسازی، مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور ، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌المللی از تاریخ 23 الی 25 دی 1397 برگزار مي‌شود.

بر اساس این گزارش؛ نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند؛ همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری،  باهدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان شهرهای هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود حوزه خدمات شهر هوشمند شهرهای موفق، استفاده مؤثر از تجربیات موفق شهرهای هوشمند، آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری را در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار مي‌شود. 

لازم به ذکر است؛ همچنين جهت دريافت اطلاعات بيشتر و شرايط نمايشگاه و شركت در آن مي‌توانيد با شماره تلفن‌هاي ۲۲۸۹۳۲۴۴ تماس بگيريد و یا به آدرس سایت  http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند. 

پايان پيام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم