بازار محصولات دانش‌بنیان حوزه آب توسعه می‌یابد

بازار محصولات دانش‌بنیان حوزه آب توسعه می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 44159
در نشست مشترک دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب،خشکسالی،فرسایش و محیطزیست معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت های این صندوق بازار محصولات دانش بنیان را توسعه دهند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در نشست مشترک دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی پس از طرح مشکلات و موانع در حوزه آب مقرر شد تا با استفاده از منابع مالی این صندوق بازار محصولات دانش بنیان تقویت شود.

 در این نشست که با هدف رفع مشکلات و موانع تأمین مالی پروژه‌های فناورانه برگزار شد دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب،خشکسالی، فرسایش و محیطزیست معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ضمن معرفی ساختار و پروژه‌های در دست اجرا این ستاد در سطح کشور، مهم‌ترین دستاوردهای این پروژه‌ها را برشمرد.

همچنین ابراهیمی در ادامه مشکلات تأمین مالی پروژه‌های اولویت‌دار برای توسعه فناوری این ستاد را تشریح و بر ضرورت تأمین مالی آنها تأکید کرد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز دراین نشست برنامه‌ها و ابزارهای در اختیار صندوق را جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه بازار محصولات آن‌ها و توسعه فناوری‌های اولویت‌دار تشریح و ابراز امیدواری کرد که با توجه به شرایط مناسب صندوق و نبود مشکلات مالی بتوان از ظرفیت‌های موجود به‌منظور رفع مشکلات تأمین مالی پروژه‌ها بهره گرفت. 

در پایان این نشست مشترک مقرر شد ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی،فرسایش و محیط زیست معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری فهرستی از پروژه‌ها و طرح‌های با اولویت بالا را به صندوق ارائه و مذاکرات و جلسات کارشناسی پیرامون روش‌های تأمین مالی آن‌ها برگزار شود.

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم